SuccesvolleZatlap Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Kruidenthee, goeie opmerking... Nee! Eigenlijk is het net stoer en getuigt het van kracht! Hmmm... Something to think about. Etty, blij te horen dat ik niet alleen ben over dat anderen zien drinken. ;-) Ik ga even lezen wat jij erover te zeggen hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 4 uur geleden zei Etty: Ik vind het anderen zien drinken, vooral vanaf het derde glas, wel fijn. Dat motiveert me en brengt me in contact waarom ik het niet wil. Als ik andere mensen zie drinken na een derde glas, worden ze zoooooo vervelen, zeurderig kinderachtig flauwe grappen steeds op nieuw herhalen en vinden ze zich zelf heel erg leuk Dan denk ik blij dat ik niet meer drink SuccesvolleZatlap reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 (bewerkt) Ik heb dat eigenlijk niet. Probeer me zo min mogelijk met anderen bezig te houden. Voel wel een stuk onzekerheid bij mezelf, vooral in het begin toen ik net gestopt was. Inmiddels gaat dat wel al beter nu ik merk dat ik nog steeds gewoon gesprekken kan voeren, en dan geniet ik extra van mijn helderheid van geest. Het kunnen luisteren naar anderen en dat ik nog steeds even gevat kan zijn en ook plezier kan beleven. 2 juli 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 @Nietmeer die onzekerheid herken ik, had/heb ik ook in gezelschap nu ik niet meer drink, tenminste dat dacht ik want het blijkt reuze mee te vallen besef ik. Gek is dat. Was vooral onwennigheid denk ik, dat je je ineens zo bewust van jezelf bent zonder de roes. Merk dat ik op feestjes etc meer naar anderen luister ipv zelf maar steeds aan t woord te moeten zijn. Beter voor iedereen haha. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Nb wat die terrasjes betreft, waarom zou dat niet kunnen zonder alcohol? Misschien dat t s avonds lastiger is, maar ik geniet daar nog steeds van, met n lekkere cappuccino, thee of fris. Alleen minder geneigd om urenlang te blijven hangen. Als je paar keer zonder alcohol op terras bent gaan zitten raak je de associatie drank terras vanzelf kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 18 minuten geleden zei Rosee: Nb wat die terrasjes betreft, waarom zou dat niet kunnen zonder alcohol? Misschien dat t s avonds lastiger is, maar ik geniet daar nog steeds van, met n lekkere cappuccino, thee of fris. Alleen minder geneigd om urenlang te blijven hangen. Als je paar keer zonder alcohol op terras bent gaan zitten raak je de associatie drank terras vanzelf kwijt. Dat is waar Rosee, het valt mij vaak op hoe snel de geest ook weer een ander padje op te sturen is. Heb je een paar keer iets vervangen of anders gedaan, dan wordt dat ook weer een gewoonte (gelukkig). Ga je idd een kop cappuccino ipv een glas wijn op een terras in 1 keer heel erg lekker vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden