Spring naar bijdragen

Onze h.kamer 17-5-2018


Aanbevolen berichten

Goeiessmorgens lieve mensen,

Hoe heeft iedereen  geslapen? Ik wat minder. Denk dat ik gisteren teveel gedaan heb. Bovendien heb ik problemen aan gehoord  van een vrouwtje dat flink ziek is in haar hoofd. Dan lijkt het niet of ik al m'n energie binnen een mum van tijd kwijt ben.

Maar  eens zeggen dat ik daar niet zo goed tegen kan. Als ze zich maar niet afgewezen voelt. nou we kijken wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieverds,

Ik heb afgelopen nacht een uurtje of 5 (wel onderbroken) geslapen en om 4 uur was ik klaar wakker... Lekker dan... 

Vandaag ook bij mijn werk geweest om af te sluiten (23-5 loopt mijn contract af en ga ik ziek uit dienst, dus UWV) Was wel even moeilijk. Ze vroegen me of ik het benauwd had, maar ik zat licht te hyperventileren (vloog me echt naar de keel) Terwijl ik niet eens echt heel erg zenuwachtig was voor het gesprek. Maar goed afgesloten en nu vooruit kijken..... 

Heb echt nergens zin in vandaag, behalve dat ik doodmoe ben en wil slapen, maar dat lukt niet. grrr

5 uur geleden zei Dis:

Voor de nieuwkomers, aan alle begin komt een einde als je zelf dat wilt, gewoon rustig doorgaan en niet te veel hooi op de vork nemen!

Zo is dat! Leef met de dag. Niet te ver vooruit denken en niet te snel willen (valkuil voor velen) Adem innnnnnn adem uitttttttt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff de laatste dagen voel ik me wel dood en dood moe, met de angst gaat het wel ok maar ik voel me echt absoluut niet fit ook beetje grieperig gevoel. En dat gevoel heeft ook weerslag op m'n stemming.

 

Hoe is het met jullie met de vermoeidheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hatsjikidee, vandaag weer 0,25mg minder genomen. Zit nu op 1 maal daags 0,5mg en 1 maal daags 0,25mg.  Ik vind t toch knap, mijn behandelaar wilde dat ik meer oxazepam ging nemen, maar dat wil ik niet...moet er uiteindelijk toch ook weer van af. 

Verheug me op het weer mogen autorijden, dat is voor mij een stok achter de deur. Heb 3 dagen voordat ik met benzo's begon een nieuw autootje gekocht en er zeggen en schrijven maar een paar keer in gereden, af en toe verplaats ik hem even op de oprit hahaha gewoon om even te voelen. 

 Voel me een beetje trillerig maar goed dat kan ook komen omdat het een beetje koud is hier in huis en ik ben natuurlijk 3 dagen geleden  geopereerd dus tja zeg het maar. Vind mezelf best wel een held!

Ik heb momenteel te veel tijd om te piekeren, kan nog niet zoveel en even wandelen lukt ook nog niet zo best maar ben vandaag wel even naar de dagbehandeling geweest  en nog 2 keer naar de Action... Word stapelgek tussen die 4 muren zitten. Maar moet  rust houden, vind ik moeilijk hoor. 

Wel fijn dat er een forum is waar je je ei even kwijt kunt. Ik verheug me op de dag dat ik hier kan zeggen dat ik zelfstandig in mijn autootje heb gereden....

Qua vermoeidheid, tja daar kan ik wel over mee praten maarja ik heb de morfine nog door het bloed stromen en slik in de ochtend om te beginnen een cocktailtje van 6 pillen... Als ik een windje laat dan is degene die naast me zit al stoned bij wijze van... Hoi toch, en dan te weten dat ik 6 maanden geleden nog geen eens een paracetamolletje durfde te slikken vanwege de kans op bijwerkingen.

Ik wens jullie een fijne avond! 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...