Gast Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen, hier vroeg, maar nog wel even lui. Slapen lukte niet zo. Maar wakker liggen met minder pijn is ook niet zo erg. Vandaag hier een dagje voorbereiden qua vakantie. Beetje spannend, maar dat mag. Ik ga weer voor 24 uur droog, helder, nuchter. Bevalt steeds beter! Ieder een mooie hemelvaartsdag. Dagpact: Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen Hier lekker geslapen maar helaas te kort. Ben vrij dus wat langer slapen had leuk geweest. Wandelen zal het niet worden vandaag het regent. Maar goed hij heeft toch nog last van zijn enkel dus we zullen wel een leuk tentje in duiken. Eens kijken wat er vandaag gaat gebeuren. Jammer dat het slapen niet zo goed ging Lente maar fijn dat je minder pijn hebt! Succes met de voorbereidingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ga ik zeker doen! @Lente Wanneer vertrek je? Misschien ontmoet je ook wel iemand Je bent toch alleenstaand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen @Gypsy en @Lente Dagpact: Lente Lars Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Wel veilig vrijen tijdens de vakantie @Lente Gypsy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen @Lars Nog leuke plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Heb niets op programma staan dus ik kijk wel even wat ik ga doen of dat ze vanuit hier wat gaan doen jij wandelen met je liefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Wandelen zal het niet worden maar we hebben wel afgesproken. We zullen wel een leuk tentje induiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Leuk @Gypsy misschien moet ik ook maar eens op zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Zojuist zei Lars: Leuk @Gypsy misschien moet ik ook maar eens op zoek Ik ben er van overtuigd dat je niet op zoek moet gaan het komt op je pad als je er aan toe bent. Maar aan de andere kant hoor ik ook genoeg verhalen van mensen die juist wel zoeken en vinden. Maar ik hoop dat je iemand vindt! Het is veel makkelijker om het vol te houden met een verliefdheid ben ik nu wel achter. Scheelt ook dat hij mijn achtergrond weet denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 nou denk dat hier niet zomaar een vent het pad op komt lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 2 minuten geleden zei Lars: nou denk dat hier niet zomaar een vent het pad op komt lopen Nee ok je moet er wel op uit haha. Ik had ook nooit gedacht dat ik iemand zou ontmoeten maar door mijn traject en mijn werk toch gebeurt. Wie weet voor jou bij een meeting of weet ik wat. Je weet het maar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ach ik denk niet dat een relatie voor mij nog is weg gelegd doet wel eens zeer ben je uit de kast kun je er niets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 4 minuten geleden zei Lars: Ach ik denk niet dat een relatie voor mij nog is weg gelegd doet wel eens zeer ben je uit de kast kun je er niets mee Natuurlijk is dat ook voor jou weggelegd! Ben je dan zo laat uit de kast gekomen? Zijn er geen sites die je kan bezoeken dan? Wie weet vind je zo wel iemand. Ik gun het je heel erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Een dik jaar nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dat is nog niet zo lang nee. Maar wel fijn dat je wel jezelf kan zijn nu. Helpt dat ook niet bij het niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Ja weet ik niet je drinkt veel weg bedoel gevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goeie morgen allemaal, Ik heb het gevoel dat ik nog slaap. Duf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Dat ken ik ja. Deed ik ook. Het is ook moeilijk om met gevoelens om te gaan. Heb ik nu ook hoor nu ik een tijdje droog sta. Alle oude dingen komen weer naar boven. Ik ben super emotioneel en huil heel veel. Ik ben wel blij met mijn verliefdheid en niet drinken maar ook wel veel issues die ik moet aanpakken. Maar zo te lezen doe jij er wel heel veel aan dus je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Ik heb het gevoel dat ik nog slaap. Duf. Goedemorgen! Slecht geslapen dan? Nou lekker rustig aan doen het kan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen @bolletje aan het slaapwandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Moggel Gyps. en Lars, Nee niet slecht geslapen Gyps. Ik zal rustig aan doen meis. Hahaha Lars. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen allemaal Lars, gefeliciteerd met je half jaar nuchter!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Bedankt @rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Goedemorgen frummers, Sombertjes en regenachtig, heerlijk dat alles weer een beetje kan afkoelen en opfrissen even. Zelf al lekker onder de douche geweest, dus tijd voor een bakje. Gypsy, heel veel plezier vandaag, Lente plezier bij het rommelen voor jouw vakantie. En Bolletje, lekker genieten van je vrije dagje.. Lars ook een fijne dag, ook een beetje bijkomen van de hitte? Rosa ook goedemorgen gewenst uiteraard. Vandaag een half jaar Lars? Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden