Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi Lieverds,

In augustus ga ik 12 dagen met mijn gezin op vakantie, maar dat is net in de periode dat ik ga afbouwen. Hoe deden of doen jullie dat? Blijf je dan bijv. die dagen stabiel of ga je door met afbouwen? 

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

vinger-familie.jpg

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dis:

@Kaida74 ik zou even kijken hoe je je voelt tegen die tijd. Als je het als stress ervaart zou ik even stabiel blijven, het valt niet te voorspellen. Zelf ga ik binnenkort een weekje weg. Ik heb besloten om deze hele maand op mijn pil te blijven, maar dat is ook gekomen omdat ik véél te snel heb afgebouwd. Bestwel en anderen hadden mij al in april gewaarschuwd, had ik maar eerder geluisterd. Ik zit nu al weken te stuiteren. Mijn sociale leven is even op een laag pitje. Ik kan nog net de meest noodzakelijke dingen doen buiten de deur. Wel houd ik telefonisch contact, ook laat ik de kinderen en kleinkinderen nu naar mij komen. Gelukkig hebben ze begrip. Zelfs die leuke bezoekjes matten mij enorm af. Ooit gaat het over.

Ach lieverd! Even een dikke knuffel voor jou hoor!! Goed dat je eerst aan jezelf denkt!

Ik ben nogal een piekerkont en een controlefreak. Leuke combi ;-) Dus ik zit me op voorhand al vreselijk druk te maken over hoe en wat over een paar maanden.... Maar je hebt gelijk hoor @Dis. Ik moet gewoon tegen die tijd kijken hoe ik me dan voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...