Lars Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Heel veel geslapen vandaag lijk doornroosje wel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Ben je dan ook wakker gekust @Lars ? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Helaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 (bewerkt) Op 23-4-2018 om 10:54 zei Kohtje: Hoi @Jannigje. Zit er nog een beetje vooruitgang in? Logeer je nog bij je vriendin? Beterschap, beterschap, beterschap.. Ha @Kohtje, dank je wel . Er zit inderdaad een beetje vooruitgang in, met de nadruk op beetje. Mijn conditie is wel wat verbeterd, ik heb alleen nog veel pijn en dat beangstigd mij nogal. Het belemmert mij erg in mijn functioneren. Ik probeer heel erg om mezelf niet gek te maken door te gaan piekeren en doemdenken. Geduld hebben en hopen dat de pijn op den duur afneemt, dat staat mij nu te doen. De chirurg had gezegd dat ik de eerste drie maanden nog niets kon zeggen over het resultaat van de operatie. Morgen is het twee maanden geleden, dus daar hou ik me maar aan vast. Maar vertrouwen is niet mijn sterkste kant. 24 april 2018 bewerkt door Jannigje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 He wat een pech. Voel je je wel iets beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Ga zo weer slapen ben gewoon doodmoe. Hoop dat jij snel wat beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Dank je wel lieve Lars, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Droge afmelding, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 5 minuten geleden zei Quinn: Droge afmelding, welterusten. Nu pas slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Welterusten @Quinn dat is laat / vroeg Ik nu werken tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 1 minuut geleden zei Senna33: Welterusten @Quinn dat is laat / vroeg Ik nu werken tot straks Ook vroeg werk ze @Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Dankje @Lars, met jou weer iets beter hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Geen koorts meer gelukkig net wel pijnstiller genomen voor hoofdpijn maar ik hoop dat het dit weer was Quinn en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 22 minuten geleden zei Bor: Nee Spirit, andersom bij mij juist. Zodra de kapper de schaar erin zet geraakt iedere kapper waar ik kom laaiend enthousiast en blijven ze net zo lang knippen en stylen met als gevolg ik daar vandaan kom met 1 grote bos krullen. Zij vinden het prachtig, nou ik dus niet. Het is daarom waarom ik m"n haar halflang draag voor zo weinig mogelijk krul. Ik kom nog maar zelden bij de kapper omdat ze niet naar me luisteren.. nou dan niet, dan knip ik het zelf wel. Maar als je het aan één kant laat opscheren is er ook geen krul te bekennen en dus kun jij dat stoere kapsel volgens mij ook prima hebben hoor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 12 uur geleden zei spirit: FB denk ik? Ahaaaa...... dat zou dus een trigger kunnen zijn om me op facebook te krijgen. Nee, ik trap er niet in. Géén facebook. Tot nu toe nog helemaal clean. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 9 uur geleden zei Lars: Nu pas slapen? Hmm ja, soms, okee, vaak, houd ik niet van slapen in het donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 (bewerkt) 24 april 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 4 uur geleden zei Lars: Dan doe je maar een lichtje aan Ja, want dat had ik nog nooit bedacht. Top. 4 uur geleden zei Bor: Ik wil niet invullen hoor maar ik denk dat een lichtje de lading niet dekt. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 (bewerkt) 24 april 2018 bewerkt door Lars Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 4 minuten geleden zei Bor: En 100 lichtjes ook niet! @Quinn Je bent stiekem best een lieverd hè? 3 minuten geleden zei Lars: Bedoelde het goed hoor ik slaap zelf ook altijd met lampje aan Ach, dat had ik ook moeten bedenken @Lars. Sorry voor mijn cynisme. Ook jou vind ik lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 (bewerkt) 24 april 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Logisch @Bor in de nacht komen de demonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden