Spring naar bijdragen

Maandag 23 April

MarQ

Aanbevolen berichten

Op 23-4-2018 om 10:54 zei Kohtje:

Hoi @Jannigje. Zit er nog een beetje vooruitgang in? Logeer je nog bij je vriendin? Beterschap, beterschap, beterschap..:heart:

Ha @Kohtje, dank je wel :heart:. Er zit inderdaad een beetje vooruitgang in, met de nadruk op beetje. Mijn conditie is wel wat verbeterd, ik heb alleen nog veel pijn en dat beangstigd mij nogal. Het belemmert mij erg in mijn functioneren. Ik probeer heel erg om mezelf niet gek te maken door te gaan piekeren en doemdenken. Geduld hebben en hopen dat de pijn op den duur afneemt, dat staat mij nu te doen. 

De chirurg had gezegd dat ik de eerste drie maanden nog niets kon zeggen over het resultaat van de operatie. Morgen is het twee maanden geleden, dus daar hou ik me maar aan vast.

Maar vertrouwen is niet mijn sterkste kant. 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bor:

Nee Spirit, andersom bij mij juist. Zodra de kapper de schaar erin zet geraakt iedere kapper waar ik kom laaiend enthousiast en blijven ze net zo lang knippen en stylen met als gevolg ik daar vandaan kom met 1 grote bos krullen. Zij vinden het prachtig, nou ik dus niet.
Het is daarom waarom ik m"n haar halflang draag voor zo weinig mogelijk krul. Ik kom nog maar zelden bij de kapper omdat ze niet naar me luisteren.. nou dan niet, dan knip ik het zelf wel.

Maar als je het aan één kant laat opscheren is er ook geen krul te bekennen en dus kun jij dat stoere kapsel volgens mij ook prima hebben hoor Bor ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...