Spring naar bijdragen

Acne na stoppen


Holly

Aanbevolen berichten

Hi, ik ben 32 jaar en sinds 1 maand helemaal gestopt met drinken. Ik dronk elke dag minimaal vier glazen wijn. Nu eigenlijk zonder veel problemen helemaal zelf gestopt. Eerste twee weken super moe maar nu gaat het de goede kant op. Alleen heb ik sinds een week ontzettend veel last van acne. Is dit normaal? Ik had gehoopt dat ik er juist beter uit ging zien. Groetjes Holly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Holly en welkom. Acne dat heb ik hier nog niet gelezen. Ben niey medisch onderlegd maar het zou kunnen, je wordt/bent natuurlijk wat je eet en drinkt en een grote verandering zoals stoppen met alcohol kan je chemisch/biologische systeem even opschudden maar het is niet een typisch klassiek iets zoals de vermoeidheid. 

Ik zou t maar gewoon aanpakken met hetzelfd spul dat pubers ook gebruiken, gewoon doorademen en dan is het misschien over een paar weken weer over. Kan ook ergens anders van komen.

Iemand anders misschien die er wel ervaring mee heeft?

In de tussentijd gefeliciteerd met een maand gestopt zijn!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als je stopt met drinken dan gaat je lijf en lever in detox. Je hele lijf moet resetten en een nieuwe balans vinden, dat uit zich ook in je huid. Je huid is feitelijk 1 van je grootste organen. Dus wanneer je lijf het druk heeft zie je dat terug in je huid. Brandnetelthee drinken helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...