Spring naar bijdragen

Goede Vrijdag, 30 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Quinn:

Klopt, ik was er een poosje niet. Tip: als je in een bestaande groep binnenwandelt, verwacht dan niet dat iedereen zich (qua schrijfstijl of anderszins) aan jou aanpast.

Doe ik ook niet maar ik verwacht wel respect maar dat is teveel gevraagd blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Klopt, ik was er een poosje niet. Tip: als je in een bestaande groep binnenwandelt, verwacht dan niet dat iedereen zich (qua schrijfstijl of anderszins) aan jou aanpast.

mensen kleineren anderen om zichzelf beter te voelen hun probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

Van wat ik heb gelezen, heb je een nogal kort lontje en de neiging om het slechtste van mensen te denken @Gypsy Niet echt een combinatie waar je gemakkelijk mee verder komt in contacten leggen en gewoon met elkaar praten hier.Ā 

dan moeten ze eens normaal met mensenĀ omgaan. ik geef aan dat het mij kwetst en ze gaan toch door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gypsy heeft autisme, als iedereen een klein beetje tolerant is voor wat betreft het anders overkomen van dingen dan dat ze bedoeld zijn, zowel bij lezen als schrijven, dan kan het weer gewoon over stoppen gaan en niet over, wat jij schreef dat kan niet door de beugel want.. enz enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

Autisme hebben betekent niet dat je alles maar kunt roepen. Zeker niet als je voortdurend roept dat je wordt gekwetst, zonder te willen luisteren naar wat je zelf met mensen doet. Okee, bed, doei.

Ff stoppen met Gypsy te lynchen met meerderen tegelijk,Ā hoeveel gelijk je ook mag hebben of denken te hebben.Ā 

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...