Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 18 minuten geleden zei Gypsy: Hoi, jou nog niet gezien hier. Klopt, ik was er een poosje niet. Tip: als je in een bestaande groep binnenwandelt, verwacht dan niet dat iedereen zich (qua schrijfstijl of anderszins) aan jou aanpast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 1 minuut geleden zei Quinn: Klopt, ik was er een poosje niet. Tip: als je in een bestaande groep binnenwandelt, verwacht dan niet dat iedereen zich (qua schrijfstijl of anderszins) aan jou aanpast. Doe ik ook niet maar ik verwacht wel respect maar dat is teveel gevraagd blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 2 minuten geleden zei Quinn: Klopt, ik was er een poosje niet. Tip: als je in een bestaande groep binnenwandelt, verwacht dan niet dat iedereen zich (qua schrijfstijl of anderszins) aan jou aanpast. mensen kleineren anderen om zichzelf beter te voelen hun probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Is het respect dan als jijĀ sommige mensen hier* noemt?Ā Dat je het niet altijd met elkaar eens bent is logisch net het echte leven hier. * Dat zijn rare uitspraken @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 3 uur geleden zei Lars: Is het respect dan als jijĀ sommige mensen hier * noemt?Ā Dat je het niet altijd met elkaar eens bent is logisch net het echte leven hier. * Dat zijn rare uitspraken @Gypsy Nee ze spotten met mij lees je niet?* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Van wat ik heb gelezen, heb je een nogal kort lontje en de neiging om het slechtste van mensen te denken @Gypsy Niet echt een combinatie waar je gemakkelijk mee verder komt in contacten leggen en gewoon met elkaar praten hier.Ā Lars en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik vind het niet normaal dat je ze* noemt. je beeld je dingen in.Ā Gypsy en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Precies dat Quinn Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ha die @Lars dat zou ik ook typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei Quinn: Van wat ik heb gelezen, heb je een nogal kort lontje en de neiging om het slechtste van mensen te denken @Gypsy Niet echt een combinatie waar je gemakkelijk mee verder komt in contacten leggen en gewoon met elkaar praten hier.Ā dan moeten ze eens normaal met mensenĀ omgaan. ik geef aan dat het mij kwetst en ze gaan toch door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 * Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 De (vermeende) schuld constant bij anderen leggen is in elk geval lekker makkelijk. Anyway, ik ga pitten. Welterusten en tot later. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Dat doe je je zelf ook @GypsyĀ Jij kwetst ook mensenĀ Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Gypsy heeft autisme, als iedereen een klein beetje tolerant is voor wat betreft het anders overkomen van dingen dan dat ze bedoeld zijn, zowel bij lezen als schrijven, dan kan het weer gewoon over stoppen gaan en niet over, wat jij schreef dat kan niet door de beugel want.. enz enz. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei Quinn: De (vermeende) schuld constant bij anderen leggen is in elk geval lekker makkelijk. Anyway, ik ga pitten. Welterusten en tot later. reageer niet als je niet weet waar het over gaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Gypsy ik vraag me oprecht af wat jij hier denkt te kunnen vinden.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Autisme hebben betekent niet dat je alles maar kunt roepen. Zeker niet als je voortdurend roept dat je wordt gekwetst, zonder te willen luisteren naar wat je zelf met mensen doet. Okee, bed, doei. nancy en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik heb apraxieĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei kunsie: Gypsy ik vraag me oprecht af wat jij hier denkt te kunnen vinden.. normale mensen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei Quinn: Autisme hebben betekent niet dat je alles maar kunt roepen. Zeker niet als je voortdurend roept dat je wordt gekwetst, zonder te willen luisteren naar wat je zelf met mensen doet. Okee, bed, doei. Ff stoppen met Gypsy te lynchen met meerderen tegelijk,Ā hoeveel gelijk je ook mag hebben of denken te hebben.Ā Ā Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 dank je @bumperjim ik snap de hetze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik snap het wel, jij schrijft bepaalde dingen die verkeerd overkomen en zijĀ schrijven bepaalde dingen die verkeerd overkomen en dan wordt het heel snel ruzie.Ā Het ging me ff te ver. Ā Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 * Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 9 minuten geleden zei Gypsy: normale mensen Geweldig antwoord!Ā Ā Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 22 minuten geleden zei kunsie: Gypsy ik vraag me oprecht af wat jij hier denkt te kunnen vinden.. Als @Gypsy op deze manier verder gaat, komt ze in ieder geval zichzelf nogal hard tegen, denk ik. Misschien ook een manier, wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden