Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Valt er iets te volgen? Ben ik slecht in. Dag voor dag kan m'n geheugen nog net aan. En m'n vooruitziende blik ternauwernood.
Die goedemorgen hadden jullie nog tegoed. Was vanmorgen al vroeg in de weer om de Dyane startklaar te maken en vandaag de hele
dag op pad geweest. Ja ja... het seizoen begint weer... zal proberen jullie er dit jaar niet zo mee te vermoeien.
Jowan, zie je zo zitten met je chips en frisdrank. Wel met mate, hè? ;)

Geplaatst
42 minuten geleden zei Gypsy:

jammer dat je het niet volgt blijkbaar

Fleurtje loopt gewoon wat langer mee dan jou ja dan weet je soms ook wat meer. Maar goed ik heb weer een waarschuwing dus sorry sorry sorry sorry allerliefste Borretje :rose::heart: 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bor:

Dus we voeren hier competitie? 

Nou Lars ik loop langer mee hier dan jou. Dus je weet eigenlijk niet zoveel over mij. 

Zo goed, ben je tevreden? 

Ik zei toch niet dat ik langer mee loop dan jou lieverd? 

Geplaatst

terug van weg geweest.. Lieve = nu Liefje.. beslist nog maar wat liever voor mezelf te zijn.

Dagpact:

jowan

Lars

Zbb

Antoinnette

Rosee

Sandro

Spirit

Liefje

Geplaatst

Wat naar Spirit, is er niemand anders die op de kleine kan passen. Leren nee zegen is niet gemakkelijk hé, maar denk ajb aan jezelf. Ik begrijp de overmacht wel maar ik veronderstel dat jouw schoondochter ook familie heeft. Je bent tegenover niemand iets verplicht enkel goed voor jezelf te zorgen. Veel sterkte en probeer het rustig aan te doen 

Geplaatst

Dóe dan ook rustig aan, spirit. Je bent nou niet bepaald een kleerkast van een wijf.. en dan nóg, ook kleerkasten hoef je niet
te commanderen..:mellow:. Je zoon is toch wel een beetje op de hoogte van je kwetsbaarheid? Je bent niet zijn sloofje, en ook niet die van je schoondochter.
Er zijn meer mensen en instanties dan alleen 'oma spirit'..
Hoe lang nog voor je zélf je 'behandeling' begint?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...