Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 ...en dat lege gevoel ken ik ook. Bij mij komt doordat ik ineens zoveel ‘heldere tijd’ heb, en even niet weet wat ik ermee moet. Maar deze is zo ingevuld met leuke en lekkere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 @Waldemar ja precies. Ik ben gisterenavond een boek gaan lezen. Iets wat ik heel fijn vind om te doen maar deed dit nooit meer. Zat liever te zuipen op de bank en beetje tv te kijken. Vanaf een uur of vier in het weekend kwam er niks meer uit mijn handen. Was het gedaan met alles. Pauze.. en nu heb je zeeën van tijd om iets leuks te doen. Dat is wennen hoor! Vooral als je even doelloos bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Toppertje Grimes . Dat gevoel kennen we allemaal. Gisteren etentje en ik als enigste aan de rivella . Geen moment behoefte gehad aan wijn. We hadden verrassinfsmenu met als hoofd gerecht een sausje met rode wijn saus . Bemerkte aan mezelf dat er iets van weerstand in mij opkwam. Vond dat zelf belachelijk en heb het weggedrukt . Had tenslotte is het begin aangegeven dat ik alles lustte. Vond het erg opmerkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Grimes, de allereerste keer dat ik niet dronk (dat is inmiddels bij een poging bijna drie jaar geleden) had ik het gevoel dat ik me letterlijk schrap moest zetten om niet naar de fles en het glas toe te worden getrokken. Er trad een soort bewustzijnsvernauwing op, die ik niet kan omschrijven, maar die heel onprettig voelde. Ik dacht: "als dit het is, dan wacht mij vanaf vandaag een heeeel zwaar leven". En nu het goede nieuws: ik heb het nooit meer zo zwaar gevonden als die ene avond! Ook niet toen ik er twee jaar later bewuster voor koos om niet meer te drinken. De ervaring van die ene avond had ik al in de pocket en ik was daardoor beter voorbereid. Wat ik er maar mee wil zeggen: die heb jij nu doorstaan. En je voelt je er vanochtend goed bij. Respect! En blijf gefocussed dit weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Hartstikke goed!!! Het wordt echt minder! De bange gedachten dat je weekends voortaan 'leeg' aan zullen voelen zijn alleen maar gedachten, niks van aantrekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Dit ga je niet geloven! Zojuist onverwachts bezoek gehad en wat nemen ze mee.. juist twee flessen witte wijn. Om mijn vriend te bedanken omdat hij ze geholpen heeft met het installeren van hun nieuwe geluidset. Top! Dus er liggen nu twee flessen in het wijnrek waar ik de hele avond een staredown mee zal hebben. Wish me luck! De uitdagingen is blijkbaar al niet groot genoeg :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Good luck, jij kan deze uitdaging aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 17 minuten geleden zei Grimes: Dit ga je niet geloven! Zojuist onverwachts bezoek gehad en wat nemen ze mee.. juist twee flessen witte wijn. Om mijn vriend te bedanken omdat hij ze geholpen heeft met het installeren van hun nieuwe geluidset. Top! Dus er liggen nu twee flessen in het wijnrek waar ik de hele avond een staredown mee zal hebben. Wish me luck! De uitdagingen is blijkbaar al niet groot genoeg :-) Whaha dat monster van jou is brutaal zeg . Gewoon een muilpeer verkopen . Opduvelen . YES WE CAN!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 8 uur geleden zei Grimes: @Waldemar ja precies. Ik ben gisterenavond een boek gaan lezen. Iets wat ik heel fijn vind om te doen maar deed dit nooit meer. Zat liever te zuipen op de bank en beetje tv te kijken. Vanaf een uur of vier in het weekend kwam er niks meer uit mijn handen. Was het gedaan met alles. Pauze.. en nu heb je zeeën van tijd om iets leuks te doen. Dat is wennen hoor! Vooral als je even doelloos bent.. Absoluut moeilijk. Wat lees je graag? Je hebt een doel toch? Geen alcohol dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Hoe gaat het Grimes? Zit de kurk (geest) nog in de fles? Ik wens je alle LUCK dat er is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Thanks allemaal! Het nog steeds goed. Ben er van overtuigd dat het me gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Griiiiiiiiiiiimes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ah das toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Mooi, dit gaat je zeker lukken, hou vol, straks heerlijk slapen en morgen lekker fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) Hahaha ja das heel toevallig. Hoe gaat ie bij jou? Ja heerlijke gedachten. Morgen fit wakker. Kijk er nu al naar uit :-) 24 maart 2018 bewerkt door Grimes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ik had het rond 17.00 even heel lastig, met zelfs beelden voor ogen van een glas en de smaakbelevingmeteen iets gaan doen en wat gegeten, niet teveel denken. Nu fijn met een boek op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Top Grimes! Grimes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 21 minuten geleden zei Waldemar: Ik had het rond 17.00 even heel lastig, met zelfs beelden voor ogen van een glas en de smaakbelevingmeteen iets gaan doen en wat gegeten, niet teveel denken. Nu fijn met een boek op de bank Trots op je. Lekker ontspannen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 En ik op jou! Je hebt toch een flinke verleiding weerstaan. Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoi Grimes, Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 9 minuten geleden zei Waldemar: Hoi Grimes, Hoe is het? Goed goed! Gisteravond ging vrij soepel ondanks mijn twee grote vrienden in het wijnrek. Nu net thuis van intensieve workout en heb even niks op de planning. Dus moet even een doel verzinnen om de trek die zo rond een uur of vier zal komen. Maar we houden vol! Dat zou dan betekenen dat dit mijn eerst alcoholvrij week is sinds tijden. Ben enorm trots op mezelf! Hoe is het met jou? En de rest van de forummers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Dat is fijn om te lezen! Met mij gaat het prima, steeds iets frisser en fruitiger in mijn hoofd. De rest van mijn lichaam is wel een beetje van slag geloof ik, omdat ze een bepaalde stof ‘mist’dag 8 is voor mij bijna een feit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @Waldemar we zijn zo wat tegelijk gestart! Maar goed om te horen dat het bij jou ook steeds beter gaat. Heb je door de weeks ook valkuilen of uitdagingen? Voor mij is dat echt het weekend dus die aankomende vijf dagen maak ik me niet zo druk om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Op dit moment nog elke dag valkuilen, maar ik spring er nog aardig overheen. Mooi vooruitzicht, een zo frisse week. Hoe lang is het geleden dat je een alcoholloos weekend hebt gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @Waldemar zeker goed vooruitzicht. Alcoholloos weekend zal wel twee jaar geleden zijn, en toen was ik ook met een soort van stoppoging bezig maar heeft niet lang standgehouden. Daarvoor was het ook drama.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden