Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Zaterdag 17.00, het knaagt en zeurt. Vandaag fijn fysiek bezig geweest buiten, en nu binnen op een stoel. Wat een vreemd fenomeen, verslaving, en hoe ‘tricky’, ook een fijne band trouwens. Ik moet iets anders gaan doen nu.....Fijne zaterdag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Tea time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 En wat heb je gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Opgestaan, gekookt en gegeten, radio aan, hoofd leeg proberen te makenhoe is het nu, Sensitief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ik lees het net op jouw draadje, klasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Top, de verleiding weerstaan dus? Met mij beter, de drang naar wijn is weg maar mijn gevoelens moet ik nog een plek geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ja, gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Hoi, Even moeilijk dat mijn partner doordrinkt en rookt. Ik wil haar dit niet verbieden, maar wel lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 ...en nu staat er dus whiskey in de kast. Ik wil niet meedrinken.....graag even iemand spreken om er van een afstandje naar te kunnen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Kijk ernaar als iemand die wijzer is door ervaring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ah hoi Francoise, dit is voor mij de eerste x dus is even ‘wennen’. Oh wat zou ik graag bij jullie in de kofferbak zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 1 minuut geleden zei Bob: Kijk ernaar als iemand die wijzer is door ervaring... Ga ik proberen Bob, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Jaren hebben we samen gedronken...voelt zo vreemd. Dank je Francoise, let’s do this Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 1 minuut geleden zei Francoise: Nou we staan al 21/2 uur in de file pfff . Willen gaan parachutespringen .moet wat als je niet meer drinkt haha Poeh, dat is niet fijn. Is lang niet zo gevaarlijk denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Je hoeft niet op je partner neer te kijken maar probeer er ook niet naar op te kijken alsof die iets beter kan dan jij en jij dat ook wel zou willen. Het is vooral je eigen mindset die veel verschil maakt. Als ik tegenwoordig anderen zie drinken, of ze er nu wel of niet goed mee om kunnen gaan, dan denk ik "O ja, dat deed ik vroeger ook, maar gelukkig ben ik daar nu vanaf." Dat helpt me erg goed om er afstand van te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Dat vroeger is 13 dagen geleden, maar begrijp wat je bedoelt Bob. Het is net of ik in een film zit zo raar, ik moet dit even een plek geven geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Dank jullie voor de snelle responsen Francoise veel plezier op Texel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Hou je doel voor ogen en wees alcohol de baas, jij bent sterker! Bedenk hoe je je morgen gaat voelen; helder, fris, fruitig en vooral trots op jezelf! Vertrouw op jezelf Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Altijd fijn om jouw woorden te lezen Sensitiefik wil morgen vroeg op en even fijn wandelen, laat de fles maar fijn in de kast, anders gaat ie leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Topper, ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Het voelt alsof ik mijn partner in de steek laat, is dat gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 En ik op jou, dag 25 toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 26 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Nee, je laat niemand in de steek. Dat zit tussen je oren. Laat zij jou in de steek? Jullie zijn niet van elkaar afhankelijk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 loop ik nu weer een dag achterdat is een boeketje waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden