Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 16-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen, Goedemorgen @bolletje en Gefeliciteerd @Cyclad58

Ik ben behoorlijk tevreden ... nu ruim 2 weken Benzo Vrij .... Redelijke nachten .... de mist en dufheid trekt wat weg. Ik stel me erop in dat het nog een week of 6 duurt voordat de werkzame stoffen uit het lichaam zijn. Dan zullen de GABA's verder herstellen en kunnen prikkels, stresss, spanning en alles harder binnenkomen .... onverdoofd na vele Jaren ..... een behoorlijke uitdaging. 

Ik heb nu wat vertrouwen dat ik het aan kan. De afgelopen maanden heb ik gemerkt dat het over de hele linie al wat beter is geworden. Echter ... ik heb nog een paar uitdagingen liggen ik hoop dat mijn (zelf)-vertrouwen verder groeit om dit allemaal aan te gaan.

Fine dag mensen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Cyclad58 jouw bezoek doet vast je slechte nacht vergeten straks! Je gaat een mooi leven tegemoet!

@Bestwel Zo te horen heb je het aardig onder controle. Heel goed!

En hoe gaat het met jou @bolletje?

Ik was de laatste dagen de controle even kwijt.

Rare nacht achter de rug. Ging om 23.00 uur slapen. Schrok om 23.50 wakker. Vervolgens even naar de wc geweest. En toen schrok ik 00.18 weer wakker omdat ik droomde dat een dokter wilde dat ik een van de kinderen lorazepam zou geven! Wow! Weer even opgestaan en 5 min later weer gaan liggen. Snel in slaap gevallen en toen werd ik pas 5.15 weer wakker! Zeker 4.5 uur achter elkaar geslapen dus. En daarna ook wel wat. 

Ik ben wel wat kortademig. Dat probeer ik te vergeten. Misschien word ik weer verkouden. 

Verder besloten dat ik vanavond met heel het gezin naar mijn schoonouders ga. Als mijn vriend dan morgen weggaat, ben ik niet alleen. Zondag ga ik naar mijn zus. En dan kom ik dus zondagavond weer thuis. Heb ik niet meteen een heel weekend alleen voor de boeg. Maandag ga ik weer wat werken. Hopelijk leidt mij dit allemaal af en gaat het prima. Het zou mooi zijn als de nachten een beetje aardig gaan, dan word ik overdag ook wat rustiger. En een zonnetje zou ook wel wat helpen!

Knuffel voor allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Cyclad58

Goedemorgen iedereen. Hier nog steeds alles oké wat betreft de benzo. Verder gister zo stom geweest. Ik heb na weken weer een kleine uitglijder gehad, met drank. Ik voel me verschrikkelijk schuldig, en natuurlijk flink hoofdpijn. Wat ben ik stom geweest. Ik ga weer door, met waar ik bezig was. Nooit gedacht dat ik na het schrijven van een goede post, dezelfde dag nog de boot in ga 

liefs Senna 

bewerkt door Senna33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje. Ik weet ook echt niet waar het mis ging. Ik had vrij. De zon scheen, voelde me goed. En dacht ‘een wijntje nu zou wel volstaan’  ik weet verdorie dat ik dan eenmaal geen rem meer heb.  Ik keek er naar uit? Ik verheugde me erop? Ik weet het niet.... verder geen negatieve triggers of prikkels etc. Man weer boos, vanacht hebben we appart geslapen :( 

achja, ik hoop het toch echt eens te leren. Zucht

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bestwel:

Goedemorgen Allen, Goedemorgen @bolletje en Gefeliciteerd @Cyclad58

Ik ben behoorlijk tevreden ... nu ruim 2 weken Benzo Vrij .... Redelijke nachten .... de mist en dufheid trekt wat weg. Ik stel me erop in dat het nog een week of 6 duurt voordat de werkzame stoffen uit het lichaam zijn. Dan zullen de GABA's verder herstellen en kunnen prikkels, stresss, spanning en alles harder binnenkomen .... onverdoofd na vele Jaren ..... een behoorlijke uitdaging. 

Ik heb nu wat vertrouwen dat ik het aan kan. De afgelopen maanden heb ik gemerkt dat het over de hele linie al wat beter is geworden. Echter ... ik heb nog een paar uitdagingen liggen ik hoop dat mijn (zelf)-vertrouwen verder groeit om dit allemaal aan te gaan.

Fine dag mensen ...

Geweldig @Bestwel heel knap waar je nu bent, respect!! Warme groet, Teuntje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Senna33:

Dankje. Ik weet ook echt niet waar het mis ging. Ik had vrij. De zon scheen, voelde me goed. En dacht ‘een wijntje nu zou wel volstaan’  ik weet verdorie dat ik dan eenmaal geen rem meer heb.  Ik keek er naar uit? Ik verheugde me erop? Ik weet het niet.... verder geen negatieve triggers of prikkels etc. Man weer boos, vanacht hebben we appart geslapen :( 

achja, ik hoop het toch echt eens te leren. Zucht

x Senna 

Lieve Senna, uitglijders horen erbij. Wees maar niet te streng voor jezelf! Dat je er nu al zo op terugkijkt is al bijzonder. Zet'm op, ik strijd mee! Groetjes van Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man o man. Ben zo blij af en toe éven op dit forum te kunnen zijn in de huiskamer...met soortgenoten wilde ik schrijven haha :)  Ik bedoel lotgenoten. Oftewel medestrijders. Ik heb zoveel aan jullie verhalen en ben dankbaar dat die hier, net al tips, gedeeld worden. Ik ga dit weekend weer een stapje omlaag met de diazepam, ik hou me nu strak aan afbouwen iedere week. Ik slaap de laatste nachten iets beter maar net als jullie al voorspelden en herkenden: ik heb wel heel veel bizarre dromen. Wat ook nieuw is, na vele maanden of eigenlijk jaren verdoofd te zijn geweest en op medicatie te hebben geslapen, is dat ik écht uit die dromen dan wakker wordt. Soms lukt het me dan opnieuw in te slapen maar de laatste nachten is dat 's ochtends vroeg en voel ik me zelfs gewoon fit en helder en sta ik, dan maar een uur eerder dan normaal, op en heb ik even voor mijn lieve gezin wakker wordt een stil huis...Kortom het gaat iets beter dan vorig weekend! Ook ben ik iéts minder overprikkeld lijkt het en kan ik me iets beter focussen (ik had ernstige concentratieproblemen gekregen door de benzo's) maar het is nog niet wat het was ...toch ben ik vol goede moed omdat ik -eindelijk - wat verbetering merk. Zet'm op allemaal. Liefs van Teuntje 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senna wij kunnen het niet bij één glaasje houden wijfie. Dat is nu eenmaal een verslaving. Zeker alcohol. We gaan dan door tot we er bij neer vallen.

Je bent even gevallen maar sta weer op. Een kind leert ook door vallen en weer opstaan. Probeer de volgende keer op het forum te komen dan kan je later nog altijd kijken. Dat is moeilijk want je wilt niet hebben dat ze je op een ander idee brengen omdat je zo graag wilt drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Mama2018:

Wanneer zit je in de ontwenning

Ik lees veel over spierspanningen  schokjes en niet tegen geluid en licht kunnen deze symptomen heb ik geen last van  ook heb ik geen trillingen 

 

Hallo Mama, ik zelf 5 weken oxzazepam  gebruikt, gemiddeld  10 a 15 mg per dag, voor chronische  stress, 5 weken lang voelde ik mij niet echt opknappen door de oxza. Ben toen heel dom in 1 X gestopt, na 1 week begon voor mij de echte ellende, maar ik kon volgens de h,arts niet tegen een stofje wat in de oxza.  zat,  nu 5 mnd later stuk beter maar ik ben er nog niet,heel veel spierpijn , schokjes , trillingen, maar ik ben al ouder dus komt hard aan in het zenuwgestel blijkt, ik hoop dat bij jou het allemaal zo te lezen mee gaat vallen, ieder reageerd echt anders, maar blijf op het forum daar haal je heel veel steun en herkenning uit! Het heeft mij heel veel geholpen en nog!  GUUSJE, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Gefeliciteerd @Cyclad58

Goedemorgen iedereen. Hier nog steeds alles oké wat betreft de benzo. Verder gister zo stom geweest. Ik heb na weken weer een kleine uitglijder gehad, met drank. Ik voel me verschrikkelijk schuldig, en natuurlijk flink hoofdpijn. Wat ben ik stom geweest. Ik ga weer door, met waar ik bezig was. Nooit gedacht dat ik na het schrijven van een goede post, dezelfde dag nog de boot in ga 

liefs Senna 

Hi @Senna33 wees niet te streng voor jezelf. Je bent je ervan bewust. Dat is al heel wat! Dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mama2018:

Ik wil nog ff erbij vermelden dat ik het alleen zwaar heb in de ochtende overdag geen tot nauwelijks klachten 

Is dit bij meerdere bekend

Dat komt vaker voor. Geniet er lekker van! Probeer er niet te veel op te wachten! Misschien gaat het gewoon goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Teuntje:

Man o man. Ben zo blij af en toe éven op dit forum te kunnen zijn in de huiskamer...met soortgenoten wilde ik schrijven haha :)  Ik bedoel lotgenoten. Oftewel medestrijders. Ik heb zoveel aan jullie verhalen en ben dankbaar dat die hier, net al tips, gedeeld worden. Ik ga dit weekend weer een stapje omlaag met de diazepam, ik hou me nu strak aan afbouwen iedere week. Ik slaap de laatste nachten iets beter maar net als jullie al voorspelden en herkenden: ik heb wel heel veel bizarre dromen. Wat ook nieuw is, na vele maanden of eigenlijk jaren verdoofd te zijn geweest en op medicatie te hebben geslapen, is dat ik écht uit die dromen dan wakker wordt. Soms lukt het me dan opnieuw in te slapen maar de laatste nachten is dat 's ochtends vroeg en voel ik me zelfs gewoon fit en helder en sta ik, dan maar een uur eerder dan normaal, op en heb ik even voor mijn lieve gezin wakker wordt een stil huis...Kortom het gaat iets beter dan vorig weekend! Ook ben ik iéts minder overprikkeld lijkt het en kan ik me iets beter focussen (ik had ernstige concentratieproblemen gekregen door de benzo's) maar het is nog niet wat het was ...toch ben ik vol goede moed omdat ik -eindelijk - wat verbetering merk. Zet'm op allemaal. Liefs van Teuntje 

 

Goed bezig @Teuntje! Houd vol. Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...