Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Yessss! Ik heb n prijsbeker terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 (bewerkt) Lief druktemakertje Hier van mij een hele grote beker 15 maart 2018 bewerkt door Lars Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Wat ben je toch een lieffie Gaat het een beetje? Een ietsje? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 4 minuten geleden zei Lars: Lief druktemakertje Hier van mij een hele grote beker Nou, die moet je dan ergens gegapt hebben. Kan me niet voorstellen dat jij legaal aan een beker voor vrouwen komt. Lees inscriptie maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Oké fijn om te weten dat dat de reden kan zijn @Reacher , dan ben ik dus niet de enigste die er last van heeft. Werd het bij jou steeds wat beter als je langer tijd geen alcohol had gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Het gaat wel vandaag in ieder geval droog. Dag voor dag. Hoe gaat het met jou? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Die heeft hij laten maken voor mij Hub, zo is mijn hartje Ik heb een paar nare weken achter de rug, crisis na crisis binnen mijn familie. Aantal keren op t punt gestaan om echt te kiezen voor weer te drinken. Kon ik daarover weer piekeren i.p.v. over de dingen die speelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Ik heb er zeker wel langer dan een paar weken mee gezeten Kale, het werd wel beter naarmate ik langer gestopt ben. Dronk jij ook uit verveling? Ik wel. En toen ik dat niet meer wilde toen kwam de verveling terug en de lamlendigheid. Die moest ik opvullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Eh....ik moest de verveling en de lamlendigheid niet opvullen maar de tijd die ik over had toen ik stopte met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 4 minuten geleden zei Reacher: Die heeft hij laten maken voor mij Hub, zo is mijn hartje Ik heb een paar nare weken achter de rug, crisis na crisis binnen mijn familie. Aantal keren op t punt gestaan om echt te kiezen voor weer te drinken. Kon ik daarover weer piekeren i.p.v. over de dingen die speelden. Ja, die beker die je van je hartje krijgt lijkt verdacht veel op die die Socrates kreeg. Maar serieus, Lars, Reacher en de rest hier. Drinken lost niks op, maar dat weten jullie zelf natuurlijk ook wel. En denk eraan, als je de eerste weer neemt is misschien alles tot nu toe voor niks geweest, en dat is toch echt doodzonde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Nietes! Socrates kreeg een heel andere beker! Hij was achteraf helemaal niet meer te spreken over die beker. Of over wat dan ook. Verder klopt het dan wel weer erg wat je schrijft @hub. Hier je krijgt een leuke kaart van mij . Deze vindt je vriendin ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Het lost ook niets op en ga mooi mijn 4 maand droog ook niet zomaar weg gooien. Ga er wel wat mee doen en dat is iets wat ik dan misschien wel geleerd heb. Ik heb het hier aan gegeven. Staat nu in de rapportage zodat iedereen het weet en de stap om hulp te vragen kleiner is. Nog een vraag aan de aa bezoekers mag je iemand mee nemen die niet verslaafd is? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 6 minuten geleden zei hub: En denk eraan, als je de eerste weer neemt is misschien alles tot nu toe voor niks geweest, en dat is toch echt doodzonde? Vind ik niet. Maar daar gaan we weer. De stoppers vs de minderaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 2 minuten geleden zei Lars: Het lost ook niets op en ga mooi mijn 4 maand droog ook niet zomaar weg gooien. Ga er wel wat mee doen en dat is iets wat ik dan misschien wel geleerd heb. Ik heb het hier aan gegeven. Staat nu in de rapportage zodat iedereen het weet en de stap om hulp te vragen kleiner is. Nog een vraag aan de aa bezoekers mag je iemand mee nemen die niet verslaafd is? Ja dat zou ik ook wel willen weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 1 minuut geleden zei Sandro: Vind ik niet. Maar daar gaan we weer. De stoppers vs de minderaars. Volgens mij bedoelt Hub de stoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 1 minuut geleden zei Sandro: Vind ik niet. Maar daar gaan we weer. De stoppers vs de minderaars. Nee joh, als je niets wilt drinken en je doet het dan wel, dan is het zonde, zo vatte ik t op tenminste. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Zou je iemand van je huis mee willen nemen naar n bijeenkomst Lars? Of 1 van je dochters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 6 minuten geleden zei Lars: Volgens mij bedoelt Hub de stoppers Er stond "aan de rest hier" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 5 minuten geleden zei Reacher: Zou je iemand van je huis mee willen nemen naar n bijeenkomst Lars? Of 1 van je dochters? iemand van hier de eerste keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Wat een superidee van jou Lars! Zou de drempel wel lager maken denk ik. Misschien zou ik t dan ook wel durven. maar waarschijnlijk niet Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Woon je niet bij mij in de buurt? Kunnen we samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Ik woon in de Randstad. Echt midden erin. Randeriger dan hier wordt het niet. En jij zit in.. Brabant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Zojuist zei zeilbootbewoner: Bij de NA wel Lars Daar mag je een niet verslaafde gast meenemen. Bij de AA weet ik het niet. Oke dank je wel na heb je hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Ja rand Brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 De NA spreekt me ook wat meer aan, omdat t ook andere verslavingen aanpakt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden