Spring naar bijdragen

Donderdag 15 maart 2018


Lars

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Lars:

KNVB%20beker%20vrouwen_0.jpg?itok=iqWG1ILief druktemakertje :heart: Hier van mij een hele grote beker 

Nou, die moet je dan ergens gegapt hebben. Kan me niet voorstellen dat jij legaal aan een beker voor vrouwen komt. Lees inscriptie maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die heeft hij laten maken voor mij Hub, zo is mijn hartje :heart:  

Ik heb een paar nare weken achter de rug, crisis na crisis binnen mijn familie. Aantal keren op t punt gestaan om echt te kiezen voor weer te drinken. Kon ik daarover weer piekeren i.p.v. over de dingen die speelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er zeker wel langer dan een paar weken mee gezeten Kale, het werd wel beter naarmate ik langer gestopt ben. Dronk jij ook uit verveling? 

Ik wel. En toen ik dat niet meer wilde toen kwam de verveling terug en de lamlendigheid. Die moest ik opvullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Reacher:

Die heeft hij laten maken voor mij Hub, zo is mijn hartje :heart:  

Ik heb een paar nare weken achter de rug, crisis na crisis binnen mijn familie. Aantal keren op t punt gestaan om echt te kiezen voor weer te drinken. Kon ik daarover weer piekeren i.p.v. over de dingen die speelden.

Ja, die beker die je van je hartje krijgt lijkt verdacht veel op die die Socrates kreeg.

 

Maar serieus, Lars, Reacher en de rest hier. Drinken lost niks op, maar dat weten jullie zelf natuurlijk ook wel. En denk eraan, als je de eerste weer neemt is misschien alles tot nu toe voor niks geweest, en dat is toch echt doodzonde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lost ook niets op en ga mooi mijn 4 maand droog ook niet zomaar weg gooien. Ga er wel wat mee doen en dat is iets wat ik dan misschien wel geleerd heb. Ik heb het hier aan gegeven. Staat nu in de rapportage zodat iedereen het weet en de stap om hulp te vragen kleiner is. Nog een vraag aan de aa bezoekers mag je iemand mee nemen die niet verslaafd is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lars:

Het lost ook niets op en ga mooi mijn 4 maand droog ook niet zomaar weg gooien. Ga er wel wat mee doen en dat is iets wat ik dan misschien wel geleerd heb. Ik heb het hier aan gegeven. Staat nu in de rapportage zodat iedereen het weet en de stap om hulp te vragen kleiner is. Nog een vraag aan de aa bezoekers mag je iemand mee nemen die niet verslaafd is? 

Ja dat zou ik ook wel willen weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...