bolletje Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Jaaaaaaa hier is ie weer. Het is hier zo mistig dat mijn hondjes tegen elkaar aan botsten hahahaha. Dadelijk weer naar de dagbesteding, de hele dag. En morgen ook. Wat het ik het toch goed. Word opgehaald en thuis gebracht met de taxi, de hele dag met iets bezig zijn dat ik leuk vind, en ook nog eens lekker eten. En hele lieve mensen om me heen. Later kanjers. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Mogge, Nee, mistig is het hier niet. Wel koud. In plaats van lente krijgen we dit weekend een paar dagen Siberische kou met gevoelstemperaturen ver onder 0. Brrr. Vandaag een dagje thuiswerken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Morgen! Hier een prachtig zonnetje. Ik ga mijn spontaan ontstane zwembadangst verslaan. Met twee kinderen. We can do this! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 2 minuten geleden zei Jeshen: Morgen! Hier een prachtig zonnetje. Ik ga mijn spontaan ontstane zwembadangst verslaan. Met twee kinderen. We can do this! Het gaat je lukken! Succes en enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 (bewerkt) O jongens, het ging goed en opeens werd ik bang. Ben maar even uit het water gegaan. Oh god, ik genoot hier altijd zo van. Kan ik nu nooit meer zwemmen? 14 maart 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 26 minuten geleden zei Jeshen: O jongens, het ging goed en opeens werd ik bang. Ben maar even uit het water gegaan. Oh god, ik genoot hier altijd zo van. Kan ik nu nooit meer zwemmen? Jawel, hoor. Je schreef dat het goed ging en dat je opeens bang werd. Houd je er aan vast dat het in eerste instantie goed ging. Je angst zal verdwijnen zodra het effect van de benzo's meer en meer uit je systeem is. Je bent nog ondeker en hebt weinig vertrouwen. Iedereen die met benzo's is gestopt zal dat herkennen. Het komt terug, Jeshen! En dan kun jij weer zwemmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 1 uur geleden zei Cyclad58: Jawel, hoor. Je schreef dat het goed ging en dat je opeens bang werd. Houd je er aan vast dat het in eerste instantie goed ging. Je angst zal verdwijnen zodra het effect van de benzo's meer en meer uit je systeem is. Je bent nog ondeker en hebt weinig vertrouwen. Iedereen die met benzo's is gestopt zal dat herkennen. Het komt terug, Jeshen! En dan kun jij weer zwemmen! Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 1 minuut geleden zei Jeshen: Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten. Lieve Jeshen, je gedachten gaan op de loop, maar nemen eigenlijk ook een loopje met je. Je angsten zijn irreëel en zijn voor een groot deel en wellicht zelfs volledig het gevolg van de benzo ontwenning. Leg de lat niet te hoog voor jezelf. Je kunt meer dan je denkt. Heb je je nog aangemeld voor de cognitieve gedragstherapie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Ja @Cyclad58 ben nu twee keer bij een psycholoog geweest. Morgen ga ik weer. Genoeg om over te praten... Ik weet niet zo goed of hij cgt toepast, maar we praten in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Prima, @Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 5 minuten geleden zei Cyclad58: Lieve Jeshen, je gedachten gaan op de loop, maar nemen eigenlijk ook een loopje met je. Je angsten zijn irreëel en zijn voor een groot deel en wellicht zelfs volledig het gevolg van de benzo ontwenning. Leg de lat niet te hoog voor jezelf. Je kunt meer dan je denkt. Heb je je nog aangemeld voor de cognitieve gedragstherapie? 3 maandem na stoppen nog zulke dagen. Ik trek dit alleen nog voor de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 1 uur geleden zei Jeshen: Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten. Op dat moment komt het op- herkenbaar. Ergste gevoel ooit. Accepteer op dat moment dat het er is het er is en weet dat het een tijdelijk moment is. Over een half jaar denk je; heb ik hier last van gehad? wat er gebeurd is: gedachtes op gedachtes en dan hartkloppingen en de associatie die je lichaam ontvangt is vluchten/ angst. Je lichaam reageert op jou gedachtes en jij doet niks verkeerd. Echt niet. Het is die onbalans nog, maar meid je bent zo goed op weg. Je bent gewoon naar het zwembad geweest ALLEEN- dikke pluim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Bolletje lekker om opgeruimde was te hebben? :-) veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 1 uur geleden zei Difficult: Op dat moment komt het op- herkenbaar. Ergste gevoel ooit. Accepteer op dat moment dat het er is het er is en weet dat het een tijdelijk moment is. Over een half jaar denk je; heb ik hier last van gehad? wat er gebeurd is: gedachtes op gedachtes en dan hartkloppingen en de associatie die je lichaam ontvangt is vluchten/ angst. Je lichaam reageert op jou gedachtes en jij doet niks verkeerd. Echt niet. Het is die onbalans nog, maar meid je bent zo goed op weg. Je bent gewoon naar het zwembad geweest ALLEEN- dikke pluim! Dankjewel @Difficult en @Cyclad58 ook. Echt zo fijn als iemand mij even weer zegt dat het tijdelijk is en dat ik goed bezig ben. Nu ben ik weer super rustig. Zondag ga ik overdag naar mijn zusje, ma avond krijg ik even bezoek en di avond komt er ook iemand tot 22 uur langs. Woensdag ga ik overdag iets doen met een vriendin en de kids. Ik probeer mezelf dus zoveel mogelijk vol te plannen zodat ik niet kan piekeren. Wow dat zoiets mij weer helemaal van slag kan maken zeg. Ik vind het echt....wow, ongelooflijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Goed gedaan, @Jeshen Geef jezelf maar een prachtig compliment, je bent uit jezelf weer rustig geworden! Prima dat je gezelschap hebt volgende week, je zult zien dat je er best goed doorheen zal komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 4 uur geleden zei Cyclad58: Goed gedaan, @Jeshen Geef jezelf maar een prachtig compliment, je bent uit jezelf weer rustig geworden! Prima dat je gezelschap hebt volgende week, je zult zien dat je er best goed doorheen zal komen! Hi @Cyclad58 ja, maar fok mezelf ook om de haverklap weer op. Iemand tips om jezelf wat rustiger te maken? Misschien toch die valdispert weer nemen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden