Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 14-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Jaaaaaaa hier is ie weer. Het is hier zo mistig dat mijn hondjes tegen elkaar aan botsten hahahaha.

Dadelijk weer naar de dagbesteding, de hele dag. En morgen ook. Wat het ik het toch goed. Word opgehaald en thuis gebracht met de taxi, de hele dag met iets bezig zijn dat ik leuk vind, en ook nog eens lekker eten. En hele lieve mensen om me heen.

Later kanjers.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jeshen:

O jongens, het ging goed en opeens werd ik bang. Ben maar even uit het water gegaan. Oh god, ik genoot hier altijd zo van. Kan ik nu nooit meer zwemmen? 

Jawel, hoor.

Je schreef dat het goed ging en dat je opeens bang werd. 
Houd je er aan vast dat het in eerste instantie goed ging. Je angst zal verdwijnen zodra het effect van de benzo's meer en meer uit je systeem is. Je bent nog ondeker en hebt weinig vertrouwen. Iedereen die met benzo's is gestopt zal dat herkennen. Het komt terug, Jeshen! En dan kun jij weer zwemmen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Jawel, hoor.

Je schreef dat het goed ging en dat je opeens bang werd. 
Houd je er aan vast dat het in eerste instantie goed ging. Je angst zal verdwijnen zodra het effect van de benzo's meer en meer uit je systeem is. Je bent nog ondeker en hebt weinig vertrouwen. Iedereen die met benzo's is gestopt zal dat herkennen. Het komt terug, Jeshen! En dan kun jij weer zwemmen! 

Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... 

Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jeshen:

Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... 

Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten.

Lieve Jeshen, je gedachten gaan op de loop, maar nemen eigenlijk ook een loopje met je. 

Je angsten zijn irreëel en zijn voor een groot deel en wellicht zelfs volledig het gevolg van de benzo ontwenning. 

Leg de lat niet te hoog voor jezelf. Je kunt meer dan je denkt. 

Heb je je nog aangemeld voor de cognitieve gedragstherapie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cyclad58:

Lieve Jeshen, je gedachten gaan op de loop, maar nemen eigenlijk ook een loopje met je. 

Je angsten zijn irreëel en zijn voor een groot deel en wellicht zelfs volledig het gevolg van de benzo ontwenning. 

Leg de lat niet te hoog voor jezelf. Je kunt meer dan je denkt. 

Heb je je nog aangemeld voor de cognitieve gedragstherapie?

3 maandem na stoppen nog zulke dagen. Ik trek dit alleen nog voor de kids. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeshen:

Het was echt erg. Ben er helemaal van van slag. En dan volgende week... 

Jongens het voelt alsof ik doordraai met mijn gedachten.

Op dat moment komt het op- herkenbaar. Ergste gevoel ooit. Accepteer op dat moment dat het er is het er is en weet dat het een tijdelijk moment is. Over een half jaar denk je; heb ik hier last van gehad? 

wat er gebeurd is: gedachtes op gedachtes en dan hartkloppingen en de associatie die je lichaam ontvangt is vluchten/ angst. Je lichaam reageert op jou gedachtes en jij doet niks verkeerd. Echt niet. Het is die onbalans nog, maar meid je bent zo goed op weg. Je bent gewoon naar het zwembad geweest ALLEEN- dikke pluim! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Difficult:

Op dat moment komt het op- herkenbaar. Ergste gevoel ooit. Accepteer op dat moment dat het er is het er is en weet dat het een tijdelijk moment is. Over een half jaar denk je; heb ik hier last van gehad? 

wat er gebeurd is: gedachtes op gedachtes en dan hartkloppingen en de associatie die je lichaam ontvangt is vluchten/ angst. Je lichaam reageert op jou gedachtes en jij doet niks verkeerd. Echt niet. Het is die onbalans nog, maar meid je bent zo goed op weg. Je bent gewoon naar het zwembad geweest ALLEEN- dikke pluim! 

 

Dankjewel @Difficult en @Cyclad58 ook. Echt zo fijn als iemand mij even weer zegt dat het tijdelijk is en dat ik goed bezig ben. Nu ben ik weer super rustig. 

Zondag ga ik overdag naar mijn zusje, ma avond krijg ik even bezoek en di avond komt er ook iemand tot 22 uur langs. Woensdag ga ik overdag iets doen met een vriendin en de kids. Ik probeer mezelf dus zoveel mogelijk vol te plannen zodat ik niet kan piekeren. Wow dat zoiets mij weer helemaal van slag kan maken zeg. Ik vind het echt....wow, ongelooflijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cyclad58:

Goed gedaan, @Jeshen

Geef jezelf maar een prachtig compliment, je bent uit jezelf weer rustig geworden! 

Prima dat je gezelschap hebt volgende week, je zult zien dat je er best goed doorheen zal komen! 

Hi @Cyclad58 ja, maar fok mezelf ook om de haverklap weer op. Iemand tips om jezelf wat rustiger te maken? Misschien toch die valdispert weer nemen...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...