Spring naar bijdragen

Maandag 12 maart 2018

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei kruidenthee67:

Haha...lukt dat dan Lika, een paar? Ik haal ze niet in huis :blush::D

Dat mateloze herken ik ook. Lastig. Maar he...we werken eraan!

Welterusten.

Vandaag lukte het....en ik wilde ze niet meer kopen, maar opeens stond ik buiten met (4!) zakken paaseieren. Ach ja. We zijn ook met zijn vieren. En , en, en....smoesjes. 

Maar wat vandaag lukte, kan morgen ook weer lukken. 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavondlaat 

Late re.: Campral werkte bij mij echt trek-remmend. Alleen is er ook nog zoiets als "gewoonte". Dus ik stopte de campral omdat de gewoonte eruit sloop. Maar die sloop ook weer terug...

Enfin.. mislukte stopper dus. Ja Jane. Enne gelukkig te oud en wijs om niet meer te wild te doen. KMW.

Slaap lekker allen. Ook daar in Deventer!!! :rose:

Ik blijf lezen om wakker te blijven. En ook omdat ik erg gehecht ben aan dat clubje toppers hier!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vanuit hier welterusten. En...als ik dan zo de draad even nalees dan ook een echt en gemeend welterusten voor ook echt iedereen!

Ik zal vast wel weer in een sentimenti-bui zijn maar toch: hoe mooi: iedereen op zijn eigen manier. 

Heerlijke dag hier. Pittig ook met wat voor mij lastige besluiten en klusjes die ik echt even wilde afmaken. Maar vooral heerlijk.

En die fiscus.... volgens mij ben ik daar echt en helemaal vanaf, zo simpel is mijn leven geworden. Jaren geploeterd om vreemde terugvordering op terugvordering op verrekening op verrekening bij te houden en te betalen. Maar ook nu weer, 2e jaar achtereen: ik wil niets, ik krijg niets, zij kunnen niets terugvorderen en die aangifte is een minuutje werk. Ai lof it.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...