Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 10-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen spruitjes:D

Jesh. ik heb helemaal geen bijwerkingen van de A.D. Hij werkt ontzettend goed en ik denk dat ik daardoor misschien ook veel beter slaap. Sinds zo'n 45 jaar ook geen last meer van winterdepressies. Het is dus na mijn herseninfarct alleen maar erg goed gegaan met me. En, en das belangrijk het is niet verslavend.

Zo nu de draad van gisteren even verder lezen.

K.N.M. Gaan jullie wel eens een dagje weg? Even b.v. naar het strand of i.d.? Even helemaal uit de sfeer waar je in zit. Ik kan me het machteloos gevoel van je man goed voorstellen. Misschien zou ik me ook erg schuldig voelen. Ik heb het goed en mijn volk lijdt. Dat is daar in die landen nog veel erger dan hier. Misschien heeft hij zelf ook nog familie daar. En een groot verantwoordelijkheidsgevoel, zwaar hoor. God wat moeilijk voor jullie.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, leuk dat je er bent, hier is juffrouw Ank!   Fijn om te lezen dat er toch geklommen gaat worden naar herstel, maar ook ik weet nu als geen ander dat de ene dag de ander niet is,  Bolletje, welk AD slik jij dan?  Zelf 4 jaar geleden burnout, ziek geweest van de paroxetine, lieve allemaal wat hebben we toch veel steun aan elkaar, hebben mnet elkaar 1 doel weer worden die we waren. En dat  met elkaar  knuffel guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Juf. Ank,

Ik slik ook Parox. 30mg. Nu zo'n 6 mnd. denk ik. Bij mij werkt het perfect.

Heb je vannacht goed geslapen?

Ja, ik slaap goed, zit weleens een nacht tussen minder, maar hier al blij mee, zie hoe ieder toch anders op medicatie reageerde he? Ik heb het onder begeleiding wel afgebouwd, dat ging goed,  nu nog last van spierpijn in benen, en schokjes, de ene dag du s beter dan de anderen, komt goed X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag. We kregen vandaag bezoek, dus nog geen tijd gehad om te reageren. Ik had een aardige nacht. Mijn vriend kwam 00.30 thuis. Ik werd 00.45 wakker. Ben even naar de wc geweest en toen was het 04.30 toen ik pas weer op de klok keek. Heel fijn. Hier zou ik wel aan kunnen wennen weer, hahaha.

Vanavond gaan we de wie is de molfinale bij achterburen kijken. Morgen krijgen we kraambezoek (gaat maar door) en daarna gaan we op bezoek. Druk druk druk dus..

Zet 'm op strijders, we strijden door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeshen:

Goededag. We kregen vandaag bezoek, dus nog geen tijd gehad om te reageren. Ik had een aardige nacht. Mijn vriend kwam 00.30 thuis. Ik werd 00.45 wakker. Ben even naar de wc geweest en toen was het 04.30 toen ik pas weer op de klok keek. Heel fijn. Hier zou ik wel aan kunnen wennen weer, hahaha.

Vanavond gaan we de wie is de molfinale bij achterburen kijken. Morgen krijgen we kraambezoek (gaat maar door) en daarna gaan we op bezoek. Druk druk druk dus..

Zet 'm op strijders, we strijden door!

k MOet nog beginnen aan WIDM dus zeg niets please :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai kanjers 

Vandaag wave dag gehad, en ook wat paniekerig, ik had het wel wat zien aankomen aangezien ik net antibiotica kuur heb beëindigd en mijn buik hélemaal van slag is. Dus ook de GABA in daarzo is weer verstoord en dat voel ik ...ben blij dat het avond is en de dag bijna voorbij is. Morgen zien we dan wel weer verder....wel raar na enkele weken geen waves meer gehad te hebben en plots is 'het' er terug. Maakt me er weer eens bewust van hoe fragiel ik nog ben na benzo...

Het is nu wel minder angstaanjagend vergeleken met de eerste waves want zoals kannietmeer zegt hoe meer kennis je hebt hoe beter je met dit kan omgaan ....

Zo..ik ga wat mindyoga doen (breien:P)

En dan bedje in .... en mezelf vergeten xxx xxx  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Yules:

Haai kanjers 

Vandaag wave dag gehad, en ook wat paniekerig, ik had het wel wat zien aankomen aangezien ik net antibiotica kuur heb beëindigd en mijn buik hélemaal van slag is. Dus ook de GABA in daarzo is weer verstoord en dat voel ik ...ben blij dat het avond is en de dag bijna voorbij is. Morgen zien we dan wel weer verder....wel raar na enkele weken geen waves meer gehad te hebben en plots is 'het' er terug. Maakt me er weer eens bewust van hoe fragiel ik nog ben na benzo...

Het is nu wel minder angstaanjagend vergeleken met de eerste waves want zoals kannietmeer zegt hoe meer kennis je hebt hoe beter je met dit kan omgaan ....

Zo..ik ga wat mindyoga doen (breien:P)

En dan bedje in .... en mezelf vergeten xxx xxx  

Wat goed en knap hoe je met zo'n tegenslag omgaat @Yules  Helpt het breien daartegen en heb je lekker geslapen? Dat doet al heel veel. Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Jeshen:

Vanavond gaan we de wie is de molfinale bij achterburen kijken. Morgen krijgen we kraambezoek (gaat maar door) en daarna gaan we op bezoek. Druk druk druk dus..

Bij het zoeken naar WIDM  gisteren heb ik denk ik gezien wie de MOL is:angry::(:(:unsure: potjandikkie.... nu keek ik gisteren met mijn vriend aflevering 1... gloeiende wat vervelend... hele ervaring naar de haaien... als het waar is wat ik zag. Poep!! Nu kan ik niet echt oprecht met mijn vriend puzzelen en nadenken en kijken. Ik moet mijn kop houden om zijn ervaring niet te beínvloeden. Stomme internet:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...