bolletje Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goeie morgen peopletjes, Vlug vlug, dadelijk weer werken Jippieeeeeee. Iedereen een hele fijne dag gewenst zonder teveel bibberaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Goedemorgen! Werkse @bolletje Ik heb vannacht zeker 3x1.5 uur geslapen en die keren snel in slaap gevallen. Daarna blijven soezen. Heerlijk hoor. Ik mag niet klagen en toch snak ik naar meer. Het is alweer 2 of 3 weken geleden dat ik een keer een langere tijd achter elkaar sliep. En ik wil zo graag een keer uitgerust wakker worden. Ik weet eigenlijk al niet meer hoe dat voelt. Dat slaapgebrek vertroebelt alles zo.... En op Facebook komen steeds herinneringen voorbij van 3 jaar geleden toen de eerste zo oud was. Wauw toen zag ik er goed uit. Helemaal up and running. Ik ga rond 11 uur met de baby voor de 2e prikronde en de oudste krijgt dan de ogentest. Daarna maar even naar de dierentuin denk ik. Fijne dag! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Mogguh allemaal, @Jeshen, fijn dat het afgelopen nacht beter ging. Daar krijg je toch weer wat vertrouwen uit. Goed idee om naar de dierentuin te gaan, het is best aardig weer. Mijn vrije dag wordt gevuld met Belastingaangifte, tuin, hond wandelen en een rondje hardlopen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 Hoi lieve allemaal, wat een stilte hier. Laat dat een goed teken wezen. Ik heb weer lekker gewerkt, en ik blijf me verbazen hoe goed ik mij blijf voelen, en slapen. Zit vandaag op dag 5 van pak hem beet 2,5 Mg minder sinds zaterdag. Nog 7,5 te gaan. Ik ga voor de hongerige snaveltjes zorgen en de wasmachine aanzetten. Daarna lekker douchen en tv kijken. Fijne avond x Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 (bewerkt) @Senna33 Dat klinkt hartstikke goed ..... Houden zo ... bijf wel opletten, je neemt een flnke stap. Maar ... het kan ook gewoon goed gaan!!! Succes en houvol. 7 maart 2018 bewerkt door Bestwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 13 minuten geleden zei Senna33: Hoi lieve allemaal, wat een stilte hier. Laat dat een goed teken wezen. Ik heb weer lekker gewerkt, en ik blijf me verbazen hoe goed ik mij blijf voelen, en slapen. Zit vandaag op dag 5 van pak hem beet 2,5 Mg minder sinds zaterdag. Nog 7,5 te gaan. Klinkt erg goed, @Senna33 Het lijkt erop alsof deze stap wel goed gaat. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yules Geplaatst 7 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2018 @senna you go girl ! Hopelijk fiets je er gewoon door ! Kan écht wel . Fijne avond x Krisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden