Spring naar bijdragen

DE HUISKAMER 22-2-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik voel dat in mij ga alles ontplofe ik schrijf niet zo goed nederalandse taal ik hoop dat jullie mijn begrepe 

Dat is een hel is niet normal ik heb overal pijn druk op mijn maag tintelinge arme benen niet rustig zieten erege gevoel als je gek woord dat is niet normal ik kan niet slapen niet eten mijn hofd gersene pffff zo moelijk 

Brandende gevoel in mijn licham is dat allemal door benzo 

bewerkt door Ema
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Ema:

Ik voel dat in mij ga alles ontplofe ik schrijf niet zo goed nederalandse taal ik hoop dat jullie mijn begrepe 

Dat is een hel is niet normal ik heb overal pijn druk op mijn maag tintelinge arme benen niet rustig zieten erege gevoel als je gek woord dat is niet normal ik kan niet slapen niet eten mijn hofd gersene pffff zo moelijk 

Brandende gevoel in mijn licham is dat allemal door benzo 

Lieve Ema, Dit is allemaal Benzo ontwenning. Maar het is iets dat echt minder kan worden. Houd vol.

 

8 uur geleden zei Senna33:

Goedenacht, 

@Jeshen, het is goede nacht, slechte nacht. Gelukkig heb je weer een betere ervaren. @Kannietmeer, heftig de achtergrond van je vriend, dat wist ik helemaal niet. 

Ik heb nu bijna een week amper geslapen. Gisteren om 22:00 naar bed, en vandaag om 2:00 wakker. Heb al die tijd gelegen maar ben om 3 uur naar beneden gegaan. Nu 4:00 en over 30 minuten gaat mijn wekker voor weer een lange werkdag. Ik was bij de huisarts geweest. Verteld over mijn angsten die in alle hevigheid terugkomen, de slapeloze nachten, en ook mijn onzekerheden. Ashton Manuel kent hij niet. Er is besloten om nu niet verder te bouwen maar de blijven op de dosis van nu (2x2 Mg) Een psycholoog daar was hij het wel mee eens. MAAR dan moet ik afgebouwd zijn tot 0. Zolang ik mijn diazepam slik houden de psychologen hun deuren dicht. Puur omdat ze dit zien als ‘verslavings problematiek’ Dat werd verteld. Wel komende donderdag een afspraak gekregen bij een psycholoog van de huisartsen praktijk, om te kijken welke psycholoog er ‘straks’ bij mij past. Maar daarvoor moet ik afgebouwd zijn dus. Ik hoop dat ze donderdag iets kunnen betekenen. Ik voel me niet serieus genomen

Ik snap heel goed dat je je niet serieus genomen voelt. Dit is echt zo krom als de pest en het bewijst maar weer hoe verschrikkelijk arrogant die artsen zijn, die niet weten waar ze het over hebben, maar wel bepalen hoe het moet of juist niet moet. Om totaal pissig van te worden. Jij wilt heel graag afbouwen, wil al de hele tijd van de rommel af, maar het gaat niet omdat je dan doodziek word. Ze zouden *&%$&^-(%$  ondertussen toch wel beter moeten weten?! Maar telkens blijkt van niet.  Bewijst voor mij ook weer dat ik als Benzocoach een hoop kan bijdragen aan dit proces.

Heel veel sterkte Senna. Je bent een enorme vechter! Ook jij kan hier doorheen komen en dit overleven en overwinnen. Je bent sterker dan je denkt en het gaat je lukken. Nu stabiliseren op 4 mg is hopelijk de juiste keus en ik hoop ook dat dat niet te lang duurt. Als het na een maand nog niet stabiel is raad ik je aan wel langzaam verder af te bouwen. Maar nu proberen te stabiliseren is denk ik verstandig. Dikke knuffel . XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Ema:

Ik voel dat in mij ga alles ontplofe ik schrijf niet zo goed nederalandse taal ik hoop dat jullie mijn begrepe 

Dat is een hel is niet normal ik heb overal pijn druk op mijn maag tintelinge arme benen niet rustig zieten erege gevoel als je gek woord dat is niet normal ik kan niet slapen niet eten mijn hofd gersene pffff zo moelijk 

Brandende gevoel in mijn licham is dat allemal door benzo 

Pffff ik woord gek van goe kan ik diet volgouden te ereg dat prikt ook in mijn ogen en die onrust spier pijn tintelinge arme benen woord ik weer normal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ema:

Pffff ik woord gek van goe kan ik diet volgouden te ereg dat prikt ook in mijn ogen en die onrust spier pijn tintelinge arme benen woord ik weer normal

EMA, het gaat echt minder worden,ook ik had vreselijke spierpijn/ spiertrekkingen, na 5 maanden stukken minder maar nog wel aanwezig, slappen benen/armen nu nog, stress gevoel,  we moeten er door heen, lees de verhalen op dit forum, zijn

 mensen die dit allemaal meegemaakt hebben z.a , KNM is echt  een goeie raadgeverster , volhouden! Komen anderen tijden knuffel guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danke liefe Guus bij mij is begin pffff maar als ik denk dat ik moet zo lang pijn lijden woord ik angstag en is nog ereger als je niemand geloft hoe moelijk je heb is pijnelijk ik doe voor mij kinderen ik ga vegte nu heb ik echt een knuffel nodig ik staa allen voor nog moelijk mijn moeder was een tijd bij mij maar zij kan niet tege hoe fiel pijn ik lijd ik hoop voor mij een alle andare voor betere tijde dieke knuffol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei GUUS:

EMA, het gaat echt minder worden,ook ik had vreselijke spierpijn/ spiertrekkingen, na 5 maanden stukken minder maar nog wel aanwezig, slappen benen/armen nu nog, stress gevoel,  we moeten er door heen, lees de verhalen op dit forum, zijn

 mensen die dit allemaal meegemaakt hebben z.a , KNM is echt  een goeie raadgeverster , volhouden! Komen anderen tijden knuffel guusje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Ema:

Ik voel dat in mij ga alles ontplofe ik schrijf niet zo goed nederalandse taal ik hoop dat jullie mijn begrepe 

Dat is een hel is niet normal ik heb overal pijn druk op mijn maag tintelinge arme benen niet rustig zieten erege gevoel als je gek woord dat is niet normal ik kan niet slapen niet eten mijn hofd gersene pffff zo moelijk 

Brandende gevoel in mijn licham is dat allemal door benzo 

Hoi @Ema, alle klachten die jij hebt horen inderdaad bij benzo's

Je had het over detox. Het voordeel daarvan is dat afkicken begeleid gebeurt, maar het nadeel is dat het snel gaat en dat je, eenmaal uit de detox, het thuis zelf moet zien op te lossen. Daarom ben ik er geen voorstander van en zou ik voor langzaam afbouwen gaan. laat je in elk geval goed informeren over de detox en doe dat alleen als je er echt volledig achter staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Senna33:

Goedenacht, 

@Jeshen, het is goede nacht, slechte nacht. Gelukkig heb je weer een betere ervaren. @Kannietmeer, heftig de achtergrond van je vriend, dat wist ik helemaal niet. 

Ik heb nu bijna een week amper geslapen. Gisteren om 22:00 naar bed, en vandaag om 2:00 wakker. Heb al die tijd gelegen maar ben om 3 uur naar beneden gegaan. Nu 4:00 en over 30 minuten gaat mijn wekker voor weer een lange werkdag. Ik was bij de huisarts geweest. Verteld over mijn angsten die in alle hevigheid terugkomen, de slapeloze nachten, en ook mijn onzekerheden. Ashton Manuel kent hij niet. Er is besloten om nu niet verder te bouwen maar de blijven op de dosis van nu (2x2 Mg) Een psycholoog daar was hij het wel mee eens. MAAR dan moet ik afgebouwd zijn tot 0. Zolang ik mijn diazepam slik houden de psychologen hun deuren dicht. Puur omdat ze dit zien als ‘verslavings problematiek’ Dat werd verteld. Wel komende donderdag een afspraak gekregen bij een psycholoog van de huisartsen praktijk, om te kijken welke psycholoog er ‘straks’ bij mij past. Maar daarvoor moet ik afgebouwd zijn dus. Ik hoop dat ze donderdag iets kunnen betekenen. Ik voel me niet serieus genomen

Ik zou me ook niet serieus genomen voelen, @Senna33.
Onbegrijpelijk dat psychologen hun deur dicht houden zolang jij diazepam slikt. Juist nu heb je hen hard nodig. Het kan niet anders of er moet toch een psycholoog zijn in je omgeving die je wel wil helpen. De huisarts zal daar zijn best voor moeten doen vind ik. En ja, wat @Kannietmeer zegt onderschrijf ik van harte: probeer eerst een aantal weken stabiel te worden op 2x2 en bouw daarna voorzichtig af. 
strekte, Senna!

Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Hoi @Ema, alle klachten die jij hebt horen inderdaad bij benzo's

Je had het over detox. Het voordeel daarvan is dat afkicken begeleid gebeurt, maar het nadeel is dat het snel gaat en dat je, eenmaal uit de detox, het thuis zelf moet zien op te lossen. Daarom ben ik er geen voorstander van en zou ik voor langzaam afbouwen gaan. laat je in elk geval goed informeren over de detox en doe dat alleen als je er echt volledig achter staat. 

Ja ik gaa erste zekker informire maar is zo echt zwaar hoe is met jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cyclad58:

Hoi @Ema, alle klachten die jij hebt horen inderdaad bij benzo's

Je had het over detox. Het voordeel daarvan is dat afkicken begeleid gebeurt, maar het nadeel is dat het snel gaat en dat je, eenmaal uit de detox, het thuis zelf moet zien op te lossen. Daarom ben ik er geen voorstander van en zou ik voor langzaam afbouwen gaan. laat je in elk geval goed informeren over de detox en doe dat alleen als je er echt volledig achter staat. 

Als ik ga daar voor detox blijf ik 3 tot 4 weken maar ik wet als 28 januari lat je weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Cyclad58:

Hoi @Ema, alle klachten die jij hebt horen inderdaad bij benzo's

Je had het over detox. Het voordeel daarvan is dat afkicken begeleid gebeurt, maar het nadeel is dat het snel gaat en dat je, eenmaal uit de detox, het thuis zelf moet zien op te lossen. Daarom ben ik er geen voorstander van en zou ik voor langzaam afbouwen gaan. laat je in elk geval goed informeren over de detox en doe dat alleen als je er echt volledig achter staat. 

Dat is zo Ema, wat Cyclad schrijft, ik weet  ook van anderen dat detox vaak veel TE snel gaat,  hoe is het nu Ema  iets rustiger geworden? Knuffel guusje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Ema:

Ik kan niet meer is zo ereg niet normal dat is een hel 

@Ema, is er iemand bij je? Je hebt steun nodig, het lukt je nu even niet alleen.
Bedenk wel, dat het aan de benzo's ligt. Je wordt niet gek en je bent niet echt lichamelijk ziek. Je hebt heel veel klachten, maar de benzo's zijn de boosdoener. Het wordt beter, al duurt het bij jou voor jouw gevoel erg lang. En misschien toch maandag contact opnemen met arts of hulpverlener? Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cyclad58:

@Ema, is er iemand bij je? Je hebt steun nodig, het lukt je nu even niet alleen.
Bedenk wel, dat het aan de benzo's ligt. Je wordt niet gek en je bent niet echt lichamelijk ziek. Je hebt heel veel klachten, maar de benzo's zijn de boosdoener. Het wordt beter, al duurt het bij jou voor jouw gevoel erg lang. En misschien toch maandag contact opnemen met arts of hulpverlener? Sterkte! 

Is niemand bij mij zo is echt zwaar overgefen niet nornal tintelinge in mij licham hofd ik kan echt niet meer een die help niet om betje rustig te woorden ben echt op op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...