Spring naar bijdragen

Huiskamer 26 januari


Senna33

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Jeshen:

O jongens...ik vreet mezelf op. Onrust komt helemaal terug. Neeee!! Ik wil dit niet. Alleen zijn, was nooit een angst. Nooit. Ik vond het heerlijk zelfs. Heb ook heel lang alleen gewoond voordat we samen gingen wonen. Zucht...

Lieve @Jeshen, je kunt het!
Je weet dat je gevoel je beduvelt, de angsten worden op een chemische manier veroorzaakt door de benzo's en komen niet uit jezelf. Het gaat dus ook snel weer over. 

Ik begrijp wat je voelt, maar het gaat je lukken. 'k Sluit me verder volledig bij @bolletjeaan.

Ik wens je een rustige avond en voor je het weet is je vriend weer thuis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cyclad58:

Deze week voor het eerst 30 uur gewerkt. Ging goed, zonder meer. Volgende week 32 uur, tot ik ergens in februari op de volle 36 uur zat.

Na 2 maanden geen Lorazepam meer is het slapen soms nog een probleem, maar afgelopen nacht geeft me hoop en veel moed.

Ik werd iets na 1 uur wakker en was meteen ook klaar wakker. Eerste 5 minuutjes dacht ik "dat wordt niks meer, en dan moet ik ook nog werken". Geen goede gedachte natuurlijk. Het lukte me om de rust terug te vinden en rustig te blijven liggen. Ik heb het nog kwart voor 2 zien worden , maar daarna was het ineens bijna 6 uur en ben ik gewoon in slaap geduveld. :-)

Dat klinkt goed!! Ik zit op 5 weken. Ik hoop dit over een paar weken ook te zeggen! Zo blij voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cyclad58:

Lieve @Jeshen, je kunt het!
Je weet dat je gevoel je beduvelt, de angsten worden op een chemische manier veroorzaakt door de benzo's en komen niet uit jezelf. Het gaat dus ook snel weer over. 

Ik begrijp wat je voelt, maar het gaat je lukken. 'k Sluit me verder volledig bij @bolletjeaan.

Ik wens je een rustige avond en voor je het weet is je vriend weer thuis!

Dankje! Ik vind het gewoon ongelooflijk dat dit na 5 weken stoppen nog zo is. Daar ga je af en toe van twijfelen. Ligt het niet aan mezelf enzovoorts. Mochten de angstmomenten blijven moet ik toch maar in cgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jeshen:

Dat klinkt goed!! Ik zit op 5 weken. Ik hoop dit over een paar weken ook te zeggen! Zo blij voor je!

Dat gaat echt gebeuren! Zeker als straks je kindje niet meer komt 's nachts. Dan ervaar je meer rust en zal het slapen ook gemakkelijker gaan. 
Het duurt vast even, maar uiteindelijk komt de slaap weer terug op het niveau van destijds. De receptoren moeten even wennen aan de situatie zonder Lorazepam, en dat duurt een paar maanden bij de meeste mensen. Uiteindelijk keert de normale slaap weer terug. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cyclad58:

Dat gaat echt gebeuren! Zeker als straks je kindje niet meer komt 's nachts. Dan ervaar je meer rust en zal het slapen ook gemakkelijker gaan. 
Het duurt vast even, maar uiteindelijk komt de slaap weer terug op het niveau van destijds. De receptoren moeten even wennen aan de situatie zonder Lorazepam, en dat duurt een paar maanden bij de meeste mensen. Uiteindelijk keert de normale slaap weer terug. 

 

Doordat jij het ook maar 6 weken heb gebruikt, houd ik jou een beetje als voorbeeld....xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi,

Goede geluiden toch wel over het algemeen ... Het wonderlijke is, ieder heft z'n Eigen weg en bij ieder gaat het anders. Het is zoeken wat bij je past, in je persoonlijke leven en qua werk.

Cyclad ... mooie stap gemaakt, ook het slapen ... ik heb ook nog nachten dat ik waarschijnlijk om een uur of 3-4 wakker wordt, maar niet op de klok kijk ... en dan val ik dus ook weer in slaap .... Mijn enig tijd indicatie is momenteel schemer :-) ... gelukkig is het nog lang donker :-)

Fijne avond allemaal!!!

Ik Ben So ms zo blij :-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bestwel:

Hoi Hoi,

Goede geluiden toch wel over het algemeen ... Het wonderlijke is, ieder heft z'n Eigen weg en bij ieder gaat het anders. Het is zoeken wat bij je past, in je persoonlijke leven en qua werk.

Cyclad ... mooie stap gemaakt, ook het slapen ... ik heb ook nog nachten dat ik waarschijnlijk om een uur of 3-4 wakker wordt, maar niet op de klok kijk ... en dan val ik dus ook weer in slaap .... Mijn enig tijd indicatie is momenteel schemer :-) ... gelukkig is het nog lang donker :-)

Fijne avond allemaal!!!

Ik Ben So ms zo blij :-)

 

Goed om te horen! Ieder inderdaad zijn eigen weg. Maar ik moet zeggen dat een beetje slaap wel helpt. Ik heb morgen een drukke familieverjaardag dus hoop dat ik een paar uurtjes maak straks.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...