Spring naar bijdragen

Huiskamer 26 januari


Senna33

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Ik mag me nu ook aansluiten bij degenen die niet slapen. Dat was vorige week nog zo anders. Ik heb gewoon lekker stil in bed gelegen, maar er gebeurde niets. Tv deed ook niet wonderen. Vervolgens manlief uit zijn dienst horen komen en nog even een kort babbeltje gemaakt. Hij vind het erg, maar denkt aan proffesionele hulp. Zou hij toch denken dat het tussen mijn oren zit?   Ik ben terug naar bed gegaan, hoorde serieus de vogels al fluiten om 2:30. Even later man in bed, die begon paar minuten later te snurken. Terwijl ik net moe begon te worden. Mijn wekker is gegaan om 5:30. Met naar beneden lopen van de trap, wat een gemene spierpijn in mijn bovenbenen zeg. Natuurlijk niet fijn als je werken  moet en je je ellendig voelt. Ik sla me erdoorheen, omdat ik nu wel moet. 

Fijne vrijdag, en succes voor jullie allemaal :rose:

Liefs Senna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Senna33 van afbouwen heb ik geen verstand, ik ben ct gestopt na 4 weken gebruik voor de nacht. Maar ik denk wel dat je een goed schema moet maken en je daar aan moet proberen te houden. En dat wordt ook niet makelijk. Maar schommelen lijkt mij ook niet handig. Misschien is hier iemand die je kan helpen met een schema. Of de online hulp aanvragen....? Is dat niet iets? 

Werkse meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Gisteren heb ik mij even lekker laten masseren. Heerlijk. Zij heeft mij nog een thee geadviseerd dat je lichaam reinigt. Zal het briefje zo even opzoeken en de naam hierbij zetten. Misschien hebben jullie er ook iets aan. 

Slapen ging weer niet echt stabiel vannacht. Vast wel een keer een uurtje wegggeweest, maar geen stuk aan elkaar. Was er net even een minuutje door van slag, maar heb mij snel herpakt. The show must go on!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er weer een paar goede dagen opzitten, de slaap is prima afgelopen dagen 8 uur geslapen zonder wakker te worden.

Wanneer ik hier iets rustiger ben gaat het goed met mij, dan ga ik er op uit en doe iets leuks of ben aan het werk.

Lees wel iedere dag mee, dus ken de ins en outs wel.

Hoop op een goede dag voor iedereen.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij net als met diazepam. In hele kleine stapjes b.v. 1mg en dat per twee a drie weken.

En wat je hier wel meer leest geen terrein teruggeven aan de benzo's. wil het op een gegeven moment even niet meer probeer dan te stabiliseren op de hoeveelheid waar je op dat moment bent. Niet weer meer gaan slikken (heb er ervaring mee) door dat schommelen met de hoeveelheid kun je enorm gaan stuiteren.

Dus eigenlijk zo langzaam mogelijk maar wel doorgaan (nooit terug).

Hoeveel neem je eigenlijk??

zet hem op.

gr. mito

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou kunnen beginnen om de inname van 6.30 met 1mg te verminderen.

Twee a drie weken daarna de innamen van 16.30 (beetje verdelen zeg maar)

En zo uitbouwen tot alle 4 innames per dag 1mg bedragen.

En eigenlijk de zelfde volgorde met met de 1mg's die overgebleven zijn.

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Lynn en van harte welkom.

Ik heb zelf ongeveer 1 1/2 jaar geslikt en ook ik ben echt door een hel gegaan. Moest afbouwen. Vreselijk was dat en als je een beetje bladert  door het forum krijg je allerlei verhalen te lezen. Het enigste dat echt heel belangrijk is, is doorzetten. Nooit opgeven. Schrijf en deel. Weet dat je gelezen wordt en dat je niet de enigste bent.

Succes.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei mito:

Je zou kunnen beginnen om de inname van 6.30 met 1mg te verminderen.

Twee a drie weken daarna de innamen van 16.30 (beetje verdelen zeg maar)

En zo uitbouwen tot alle 4 innames per dag 1mg bedragen.

En eigenlijk de zelfde volgorde met met de 1mg's die overgebleven zijn.

Dankjewel, alleen heb ik juist de meeste moeite met de eerste in de ochtend dus heb nu die van 16:30 geminderd sinds drie dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

Goeie middag Lynn en van harte welkom.

Ik heb zelf ongeveer 1 1/2 jaar geslikt en ook ik ben echt door een hel gegaan. Moest afbouwen. Vreselijk was dat en als je een beetje bladert  door het forum krijg je allerlei verhalen te lezen. Het enigste dat echt heel belangrijk is, is doorzetten. Nooit opgeven. Schrijf en deel. Weet dat je gelezen wordt en dat je niet de enigste bent.

Succes.:rose:

Wat een lief bericht. En wat fijn om te weten dat ik niet alleen ben in deze strijd. Dankjewel jullie begrijpen tenminste waar ik doorheen moet. Mensen die er gelukkig geen ervaring mee hebben bedoelen het allemaal goed maar toch weten ze niet wat je door maakt ook niet als je het uitlegt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei mito:

Ja zo kan het ook, het is ook wel een beetje zoeken op welk moment je het het beste aankunt. en wat bolletje zegt doorzetten, nooit weer grammetje erbij slikken, de benzo geen terrein terug geven.

Zet hem op en succes.

Ik ga mn best doen. Dankjewel x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lynn,

Het beste is overschakelen op diazepam (zie Ashtonhandleiding) en dan afbouwen.

3 doseringen per dag afbouwen naar 2 en uiteindelijk 1.

De Ashton handleiding heft geode informative over afbouw schema's met achtergrond info over de lang/korte werking vande verschillnde benzo's. Voor afbouw scham's wordt aangeraden over te stappen naar diazepam equivalente doseringen i.v.m. stabiele bloed spiegels.

bewerkt door Bestwel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bestwel:

Lynn,

Het beste is overschakelen op diazepam (zie Ashtonhandleiding) en dan afbouwen.

Hoi bestwel. 

Ik ben twee keer overgegaan naar diazepam maar dit ging helemaal mis! 

Had paniek na paniekaanval en kon niet meer. 

Ik moet het echt via de lorazepam doen helaas. 

Bedankt voor je berichtje ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...