smart Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Veul... en niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Hoe gaat het met jou nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Ben blij voor je Bor en fijn dat je het binnen de perken gehouden hebt met drinken en stoer dat je het hier meld . Je kwetsbaar opstellen is volgens mij niet jou sterkste kant . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 IETJE Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Zo, verjaardag zit er weer op Veel te veel soesjes gegeten, en was juist zo gezond bezig de laatste tijd En het gekke is, als ik veel zoete dingen eet, en daarnaast ook nog veel prikkels krijg (werken, visite,werken,visite), dan snak ik naar wijn Tjonge jonge, gaat dat nu nooit eens over ? Enfin, morgenochtend maar weer beginnen met een groene smoothy Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 2 uur geleden zei Ietje: Hallo, ben ik weer eens. Wat heb ik allemaal gemist? Geen idee. Weinig vermoed ik. Maar ik heb jóu gemist! (Althans....me regelmatig afgevraagd hoe t je nu zou vergaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Ik mag me weer droog te kooi melden, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Hoi, ik leef nog hoor. Kom dit weekend wel buurten. Iemand enig idee hoe ik mijn naam hier kan veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Suikertje: Iemand enig idee hoe ik mijn naam hier kan veranderen? Ga naar je account instellingen en kies dan "schermnaam wijzigen". Ik denk dat het zo kan. 26 januari 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Heel erg bedankt Bob lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden