Spring naar bijdragen

25 januari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Ik zie net op mijn hypotheekoverzicht van de rabobank dat ik geen 55.000 euro hypotheek heb maar 5.500.000 euro. 

Maar.....gelukkig heb ik geleerd niet meteen te reageren.....  als t morgen nóg zo is kan ik altijd nog in paniek raken. 

:blush::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen! 

Laatste werkdag!! En dochters laatste examen. 

Heb me een beetje overslapen dus ben er weer vandoor.

Lars, dat je t maar laat he of ik zal es toch ginder komen en die fles steken waar t licht ni schijnt :angry:

Laters :rose:

Grumblll...cognac...t idee alleen al..kleinzerige mannen...grumblll

O @fleurtje, wat kun jij mooi schrijven. Lig hier in een deuk.

Wanneer er hier op het forum nog mannen zijn die denken dat ze supercool zijn met een baard . Volgens mijn zoon met Down zijn het allemaal gewoon kabouters . Heerlijk Eerlijk haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een half uurtje geleden een paracetamolletje genomen. Ben helemaal niet zo van de pilletjes en poedertjes. Maar jemig,
voel me ineens wel een stuk beter. Nep-goed-voelen natuurlijk, maar wel even fijn. Moet er over een uurtje nog weer uit met de
hondjes en daar zag ik al uren tegenop. Nu zie ik dat wel weer even zitten. Die arme beestjes zijn ook helemaal van slag nu
vrouwtje en baasje alle twee als zombies door het huis schuifelen..

Hihi... rapilos, jij bent voor mij het bewijs dat een super onregelmatig leven óók een regelmatig leven kan zijn.
Nu heb ik het alleen over je werktijden, hè..  Je hebt het over opgesplitste dagen. Maar ik ervaar je meer als een opgesplitste rapilos.
Heb een hoge pet van je op en die neem ik voor je af.

Spirit, herkenbaar die forummoeheid die maar tijdelijk blijkt te zijn. Welkom terug maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Bor:

 

Dat geduld heb ik met heit lang niet altijd! Maar dat komt misschien ook omdat het mijn heit is, dat maakt het misschien persoonlijker/ emotioneler.

Ja daar komt het door @Bor. Mijn moeder was dement en ook ik had af en toe weinig geduld . Nu ze er niet meer is kan ik mezelf dat soms kwalijk nemen.  Maar ik kan ook zeggen ik ben er wel naartoe gegaan al was het ontzettend zwaar haar zo te zien terwijl ze me niet herkende en niet eens blij was mij te zien.  Ik heb mijn best gedaan . En als ik jou zo hoor kun jij dat straks ook zeker tegen jezelf zeggen ❤. Ik denk dat er genoeg ouders zijn die zich zo' n dochter wensen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve mensen

Dat is ook logisch , dat je er heel anders tegen aan kijkt als het je eigen vader of moeder betreft
Dit is mijn werk, ik vind het erg leuk, en geduld heb ik ook
Je krijgt er vaak veel dankbaarheid voor terug, en zo niet, dan kan ik het meestal met humor benaderen, en er om lachen, dat sommige mensen, nog zo lekker van zich af kunnen bijten

Maar dat is echt heel anders als het je eigen vader of moeder betreft
Je kan die afstand dan niet goed nemen

En verder...heb ik vandaag tot nog toe alles met de auto gedaan, en vanmiddag even mijn oogjes gesloten op de bank, bij heerlijke zachte rustgevende muziek
Dus, zo slecht heb ik het echt niet :)
Anders zou ik het ook allemaal niet trekken hoor
alleen vanavond dus nog een uurtje, maar dan ga ik lopen
Alleen even ogen druppelen en een praatje
en dat zie ik eigenlijk alleen maar als een soort ontspanning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeg klaar met werk. Lekker gewerkt, maar wel lange zware dienst. Lekker gefietst op mijn nieuwe fietsje. Lekker door de polder gehardloopt vanochtend .....ik ga lekker naar bed. Met boek. 

Lekker!

Nee, gelukkig zijn of worden is niet mijn streven. Ook nooit geweest. Wel: altijd daar zijn waar ik wil zijn, dat doen wat ik op dat moment wil doen, zijn met wie ik wil zijn op dat moment. En nooit meer anders. 

Welterusten. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...