Spring naar bijdragen

Zondag, 21 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Er zitten hier filmhuis liefhebbers, dat weet ik, maar niet meer precies wie.
Afgelopen vrijdag ben ik naar "Maudie" geweest en ik was diep geroerd. Ik vond herkenning in beide hoofdrolspelers en genoot van het prachtige landschap wat best nog veel vaker in beeld had mogen komen. Door te googelen op Marshall Town, Nova Scotia, is daarvan in Google Earth nog veel meer te zien, want het is een verfilming van ware gebeurtenissen.

https://www.biosagenda.nl/film_maudie_32045.html

 

Verder meld ik me droog af voor de dagpact.
Sorry Amethist als ik wat bits overkwam vanmorgen, niet mij  bedoeling. Ik ben al blij als ik tekst kan tikken, die flauwekul met die beeldjes erbij is me te lastig.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag moest ik naar een verjaardag waar ik tegenop zag.  Ik bedacht me dat daar niemand was die ik genoeg vertrouw om evt. uit te leggen dat ik niet meer drink en waarom. Beetje lastige familiedynamiek zal ik maar zeggen. Maar misschien door hervonden zelfvertrouwen, en misschien wel door het dagelijks mediteren voelde ik me prima en kon ik me goed ontspannen en gezellig een praatjemaken. Niet te lang gebleven en met een goed gevoel naar huis.  

En weer een dag fris slapen en morgen fris weer op! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allen. 

Bakje yoghurt, kop thee. Mijn dag is voorbij en was goed. 

Inderdaad mede door cuby in een lege bus. Even mijn wereld.....míjn bus.....míjn muziek....

Slaap wel allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...