Spring naar bijdragen

Woe 17 januari


fleurtje

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei fleurtje:

@Francoise, wat ik je nog wou vragen..hoe valt t kickboxen voor je mee? Ik wou dit vroeger altijd doen maar t is er nooit van gekomen en nu vrees ik dat t te belastend gaat zijn voor heup en knie

Bevalt super goed @fleurtje. Ik heb een goede trainer . Ook wel nodig , want aangezien ik dus ook de jongste niet meer ben en elke dag wil sporten, beetje obsessief , is het belangrijk om om de dag een spiergroep aan te pakken . Ik verrek nu eigenlijk continue van de spierpijn en dat baart me wat zorgen . Ik hoop dat ik blessure vrij blijf in ieder geval . Tis echt een aanrader fleur , ik zeg gewoon proberen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Suikertje:

Ik wens je veel sterkte, maar vooral ook veel succes Jannigje, het is allemaal niet niks wat je overkomt. Ik leef erg met je mee, al laat ik dat niet altijd blijken.

Ik had gereageerd op je bericht, althans dat dat ik, maar blijkbaar niet op plaatsen gedrukt, dus mijn bericht was weg. Dank je Suikertje, je bericht doet me goed. Ik hoop van harte dat voor jou het tij snel keert! Ik gun het je zo :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Francoise:

Bevalt super goed @fleurtje. Ik heb een goede trainer . Ook wel nodig , want aangezien ik dus ook de jongste niet meer ben en elke dag wil sporten, beetje obsessief , is het belangrijk om om de dag een spiergroep aan te pakken . Ik verrek nu eigenlijk continue van de spierpijn en dat baart me wat zorgen . Ik hoop dat ik blessure vrij blijf in ieder geval . Tis echt een aanrader fleur , ik zeg gewoon proberen 

Wil jij elke dag sporten? Wow! Daar ben ik vrees ik iets te lui voor. Ik fiets wel elke dag een uurtje maar tegenwoordig blijft t daarbij. Een hele tijd pilates gedaan maar heb me daar iets opgelopen aan de heup. Zumba daarvoor maar toen kreeg ik terug last van de knie. En ik ben belange zo oud nog niet, gewoon versleten. Misschien moet ik inderdaad eens zien of dat ik niet ergens , in de buurt, een proefles kan volgen. Paaldansen vind ik ook nog wat hebben maar denk dat ik daarvoor over te weinig kracht bezit :D. Je trainer zal wel weten wat ie doet maar inderdaad oppassen dat je niets overbelast. Een blessure kan eeuwig blijven aanslepen. En zo'n sportief gedreven meid als jij kan dat missen als kiespijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Suikertje:

Niks gaat me lukken, weet het even niet meer en weet ook even niet meer waar ik terecht kan

Er is je al zoveel gelukt,  misschien is t daarom wel normaal dat je even terugkaatst. Maar niets, echt niets brengt je terug naar toen. Toen t echt slecht was. 

Hang in there :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proefles kan altijd @fleurtje. Gewoon doen.  Jaren tegen aangehikt en nu stap genomen.  Gewoon gegoogeld, ze zitten overal . Ik heb voor relatief kleine sportschool gekozen met alleen maar kickboksen . Veel persoonlijke begeleiding.  Ik wil niet iedere dag boksen maar wel bewegen . 1 uur fietsen is al top toch.  Nog geen tijd voor de geraniums dus nog ff strak blijven haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...