Spring naar bijdragen

Ik ben Koen en ik ben een alcoholist


Gast

Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...

Goede middag @Francoise,

Ik heb inderdaad niet meer dagelijks ingelogd, maar ben je niet vergeten hoor ADB-maatje. Ben veel in huis bezig geweest, moet veel doen zo in mn eentje en daar gaat veel tijd in zitten. Op het moment helaas bezig met de vervelende kant van het leven. Ik heb een sterfgeval in mijn familie en daarvoor moet natuurlijk het een en ander geregeld worden.

Verder gaat het goed, ik sta nog steeds droog, weliswaar met behulp van refusal maar who gives a shit. Uiteindelijk zal de refusal eruit moeten maar voor nu bevalt dat prima en ondertussen mijn afspraken en taken van novadic netjes blijven doen.

Het sporten gaat super*, koud, donker, druk, je zegt het maar, maar van de andere kant heb ik ook wel weer zin het op te pakken als het weer weer een beetje bij trekt. Want laten we eerlijk zijn, wie gaat er nu rennen of op de niet geïsoleerde zolder op een zak staan rammen als het -6 graden is, nou, ik niet.

Als de rust weer wat is weder gekeerd kom ik weer wat vaker, maar op het moment ben ik blij als ik een keer de tv aan kan zetten, dat gebeurt letterlijk zelden deze dagen. Hoe gaat het met jou verder? Ik heb nog wel het een en ander mee gekregen maar ben niet echt up to date. Als ik weer wat tijd heb zal ik proberen wat terug te lezen.

Ben vanmiddag vrij, moet nu de was ophangen, dan naar de winkel, koken voor een paar personen en dan naar het afscheid om dingen in goede banen te leiden. Het houdt niet over, behalve dat ik niet rook en niet drink BAM!!

Maar ik weet ook: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

Superaardig dat je naar me informeert, ik kreeg een mail omdat je @ gebruikte. We zijn tenslotte allemaal lotgenoten.

Tot snel, groetjes "Koen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo hallo, ik ben er nog en doe nog steeds mee aan een beter, gezonder, helderder leven zonder alle verschrikkelijke fiasco's, blamages, risico's en aanvaringen. Nou, een aanvaring kan je krijgen natuurlijk, op je neus. Maar iig niet meer omdat ik gedronken heb, hahahaha.

De intentie is er echt om wat vaker wat van me te laten horen. Doe ik dat dan het beste op mijn eigen pagina, hier dus? Want me elke keer bijlezen kost me me leven denk ik. Moet ook fulltime werken, sporten, koken, boodschappen, huishouden en nog een half huis opknappen. Het belangrijkste is in ider geval afgelopen zaterdag gerealiseerd. Mijn tv komt nu uit mijn kast omhoog, dikke vette shizzle. Supervet , remote controled uiteraard.

Voor wat betreft het punt waarvoor we allemaal hier zijn, helaas heb ik een terugval gehad, vorige week zondag. Ik kan natuurlijk allerlei excuses aandragen maar we weten allemaal dat dit smoesjes zijn, gemaakte redenen om te drinken en geloof me, een bizarre anderhalve week achter de rug, schoonma uitgezwaaid en weer in mijn eigen huis aangekomen alles laten vieren. Maandag brak als een dolle, maar niet bij de pakken neer gaan zitten en met frisse moed begonnen met dag 1. Ik zeg, never give up, never back down. Rot op met die borrel, je kan me wat.

Ik heb ook nieuwe mensen leren kennen die mijn leven lijken te verrijken, ik word daar gelukkig van en voel me opgewekt.

Dan heb ik nog een positief punt om mee af te sluiten: VOORJAAR!!!!!!!!! Naar buiten iedereen, daar is het te doen.

Tot snel iedereen, zwaai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Koen super om je hier weer even  te lezen.  Jammer om te lezen van je terugval , maar jezelf herpakt , top . Terugvallen hebben we bijna allemaal en jij bent hierop geen uitzondering . Lees veel positiviteit in je bericht . Je ziet de toekomst zonnig in , dat moet helemaal goed gaan komen dan . Ben erg blij voor je mijn buddy :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Koenje bent een sterke! Idd goed dat je doorpakt na een 'terugval' (stom woord) dat is lastig. Ik ben nu bezig met week 9 maar ben nu al bang dat ik na deze 3 maanden een uitglijer krijg en dan de moed verlies (wat gedachten allemaal niet kunnen aanrichten)alsof je op ijsschotsen loopt of zoiets. Goed aangepakt iig!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...