Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Goedemorgen! Gisterenavond om 22.15 naar bed gegaan. Vriend in de huiskamer, oordopje in 1 oor, baby laat de fles dus die kwam pas 6.15. Ideaal en toch.....ik heb liggen woelen als een gek. Niet in slaap gevallen tijdens de oefening. Voor het eerst op de klok gekeken om 1.20. Toen rondje buiten gelopen en opnieuw mijn oefening gedaan. Niet in slaap gevallen tijdens de oefening. Woelen en op de klok gekeken 4.30. Woelen en 06.00. Ik zal vast af en toe weg zijn geweest, maar heb zoveel gedraaid dat het bijna niet langer dan een klein uurtje kan zijn geweest. Ik weet het: je slaapt meer dan je denkt... Maar waarom kan het nou niet een paar dagen achter elkaar goed gaan jongens? Dan kan ik dit soort teleurstellingen ook beter aan. Ben gestopt met de valdispert. Misschien toch weer nemen. Had wel het idee dat ik moeier naar bed ging. Hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) Moghu Jesh. God mens wat fok jij jezelf op en wat stel jij hoge eisen aan jezelf. Dat alleen al zou iedereen slapeloze nachten bezorgen. Doe nou eens rustig aan meiske. Natuurlijk slaap je anders was je er niet meer geweest. Maar je zit in een cirkel waar je niet meer uit komt en dat is heel vervelend. Ga eens naar de h.arts en bespreek het eens met hem. Misschien kan je voor een paar dagen iets krijgen. Of alles heeft te maken met de bevalling en is het een hormonen kwestie. Slaap 14 tips voor slapeloze moeders.url 15 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 1410855-baby-slaapt-prima-ik-slapeloosheid-zijn-dit-de-hormonen[1] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) Slapeloosheid 3 mnd na bevalling - Viva Forum.url Jesh misschien heb je hier iets aan. Je bent gelukkig niet de enigste. 15 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Zo mensen ik ga weer eens aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Ik ben het met Bolletje eens ... doerustig aan ... maak jezelf niet gek. Het slapen is anders ... voorons allemaal en het wordt beter, de ontwenning zal minderheftig worden en je slaapsysteem zal het weer over gaan nemen. Het kost tijd. Het is zoals het is en het wordt echt beter maar je kunt het niet forceren. En met een baby .... tja ... dat is niet makkelijk .... zeker nu is het dubbel zwaar ... maar je moet er doorheen. Vind rust .... luiter naar meditaties, ga wandelen, fietsen voor de endorfines. Valdispert heb ik geen geode ervaring mee. Ik gebruik L-Tryptofaan, is een eiwit, neem er af en toe 1 als ik om 4-5 uur wakker word, dan slap ik meestal nog weer 1-2 heel ontspannen en diep. Het is allemaal makkelijk gezged, en het is niet makkelijk. Maar... jezelf opfokken helpt niet.... ga mee met de flow .... het komt echt goed .... daar kun je op vertrouwen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Jullie hebben gelijk @bolletje en @Bestwel ! Dat weet ik. Maar het beinvloed mijn dag zo: heb knallende koppijn en zie slecht/duizelig. Buiten de vermoeidheid en de gespannenheid om. Als dat niet zo was, kon ik mij er beter bij neerleggen. Ik hoop dat het deels hormonaal is! En dus snel verdwijnt. Ik wandel elke dag een stuk, neem kamillethee voor het slapen gaan. Doe de ontspanningsoefening, oordopje, vriend naar de huiskamer. Probeer er van alles aan te doen. En ja, misschien doe ik te erg mijn best. Maar dankzij jullie kom ik hier doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Goedemorgen, ik nog steeds op 7,5 Mg. Ik hoop dat als alles volgens schema loopt, ik er op 5 feb klaar mee ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Ik ben gelukkig vrij. Ik ga beginnen met mijn dag. Daarna lekker uitgebreide douche en naar de zonnebank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Jeshen heb je de linkjes gelezen die ik voor je opgezocht heb? Misschien herken je daar ook dingen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Jeshen: Jullie hebben gelijk @bolletje en @Bestwel ! Doe er dan ook iets mee Jeshen. En wat zou je er zelf aan kunnen doen???????? Nu zak je weg in klagen (en dat mag, dat is goed) behalve wanneer je hoe langer hoe dieper weg zakt. DAT IS NU WAT ER GEBEURD JESHEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probeer dat niet te laten gebeuren. Kijk of je hulp hierbij kan krijgen, en ga niet zitten en kijken wat en hoe erg het met je is. Doe er iets aan wijfie. Zoek hulp. En stop met zo erg je best doen, concentreer je ergens anders op. Senna toppie. 15 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 1 uur geleden zei bolletje: Ik zie zeker herkenning in de link die jij meestuurt. Alleen heb ik ook andere verschijselen (ontwen, oververmoeid?) En is doe ook zeker wat met jullie opmerkingen! @bolletje En probeer ook gewoon door te gaan met alles zodat ik er niet aan denk. Ik ging ook positief naar bed, omdat ik zin had in de nacht, na de nacht daarvoor. Ben nu ook niet eens heel erg negatief. Maar het is moeilijk als je lichaam geen rust vindt. En dat is al een tijdje zo. Ik zie wel verbeteringen, maar het is lastig als je veel thuis bent om je zegeningen te tellen. Ik ben dit helemaal niet gewend. Ben altijd heel sterk geweest. En wil mezelf weer herkennen. Ik ga elke week naar een ggz-ondersteuner bij de huisarts. Die zegt: tijd, tijd, tijd en accepteer dat je niet in control bent. Hulp heb ik dus al gezocht. Ook belt de psychiater elke week. Blijf mij steunen, dan komt het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Van mijn grootste plannen komt maar weinig terecht. Hoop dat ik niet de enige ben? Ik heb echt even een shop onder mijn kont nodig! Het is al 13 uur, en mijn kindje komt over twee uurtjes al uit school. Sorry voor mijn geklaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 56 minuten geleden zei Senna33: Van mijn grootste plannen komt maar weinig terecht. Hoop dat ik niet de enige ben? Ik heb echt even een shop onder mijn kont nodig! Het is al 13 uur, en mijn kindje komt over twee uurtjes al uit school. Sorry voor mijn geklaag Het is dan ook blue monday, lees ik net. Plannen zijn er om te wijzigen, toch? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Senna ... gewoon doorgaan ...het komt goed .... geen extra dosis nemen .... door de ellende heenbijten .....morgen is beter dan vandaag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 De psychiater belde net en wil mij of naar cognitieve gedragstherapie hebben ivm verwerken van angsten of een half jaar op antidepressivium zetten. Van de laatste schrok ik echt enorm. Heb het eerste aangenomen en het laatste niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) God wat een ellende allemaal. Ja en we wonen allemaal ergens in Nederland anders konden we een knuffelgenietdag houden. Met extra aandacht voor Senna en Jeshen. 15 januari 2018 bewerkt door bolletje Jeshen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Lieverds, Ik ga op stille modus. Voel me echt kl*te bedank jullie wel voor jullie opbeurende woorden. Soms de gedachten dat mijn leven zinloos is, en ik niet meer kan of wil. Ik heb een man, prachtige kids en een zware stressvolle job.. deze bezorgt mij elke keer weer slapeloze nachten, hartkloppingen en buikpijn voor aanvang werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Lieve @Senna33, Blijf vooral hier, dan kunnen we je helpen. Ik heb die gevoelens ook zo nu en dan. Jij bent dit niet, dit doet het afbouwen met je. Komt goed, meis! Met jou en mij! Ik kijk dan altijd extra goed naar mijn meiden om te realiseren hoe rijk ik ben. Knuffel mijn vriend, gooi alle tranen eruit, en nog een keer. Het is moeilijk. Maar we komen hier beide doorheen schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 46 minuten geleden zei bolletje: God wat een ellende allemaal. Ja en we wonen allemaal ergens in Nederland anders konden we een knuffelgenietdag houden. Met extra aandacht voor Senna en Jeshen. Ik ben voor een knuffelgenietdag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Hoho Jeshen, wie zorgt er dan voor het kleine ukkie? Je vriend kan niet want die moet studeren. Balen wat jammer nu, dan kan ik niet mee knuffelen En ik moet de kleine de fles geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Lieve allemaal, ik merk dat @Senna33 en @Jeshenhet heel zwaar hebben. Herkenbaar, hoor. @bolletje heeft gelijk, maar ik weet als geen ander dat dat soms heel moeilijk op te brengen is. Geduld, luister naar je lichaam, we weten het allemaal wel. En toch, in zo'n wave voelt het alleen maar rot en zie je positieve dingen nauwelijks. En toch zijn ze er. En als ze er vandaag niet zijn komen ze morgen of heel snel na morgen. Sterkte! Had vandaag gesprek met bedrijfsarts. Fijn mens. Ik mag de komende 8 weken op mijn gemak uitbouwen tot 36 uur (full-time). Ik zit nu op 27 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Ik ben blij dat ik de ruimte krijg om het in eigen tempo te doen. Ik kan ook altijd thuis werken als het op een dag eens minder mocht gaan. Nachtrust was wat vreemd bij mij. Had het gevoel, in het begin niet geslapen te hebben, maar ineens was het 1.00 uur, dus ik zal zeker weggezakt zijn. Daarna behoorlijk kunnen slapen tot wekkertijd (half 7). @Jeshen, het kan best zijn en het is zelfs waarschijnlijk dat je meer slaapt dan je zelf denkt. Probeer je er aan vast te houden dat de slaap komt als het echt nodig is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Senna, bedenk dat dit slechte gevoel ontwenning is en dus herstel betekend ... dit gaat over ... hier moet je doorheen. Het komt dus ook gewoon goed, al zu je dat nu evenniet zo voelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Jeshen: De psychiater belde net en wil mij of naar cognitieve gedragstherapie hebben ivm verwerken van angsten of een half jaar op antidepressivium zetten. Van de laatste schrok ik echt enorm. Heb het eerste aangenomen en het laatste niet.... Dan heb je beslist de juiste keuze gemaakt, Jeshen. Ik heb ook Cognitieve Gedragstherapie gehad en het heeft mij geholpen. Ik heb in elk geval nu ook de tools om mezelf tot positievere gedachten te laten komen op slechte momenten. Antidepressiva lossen het probleem niet op, CGT kan daar wel degelijk aan bijdragen! 15 januari 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 (bewerkt) jeshen, probeer van die antidepressiva af te blijven geen oplossing maar van de regen in de drup. Ik heb met je te doen meid. Luister goed naar bolletje wat zij zegt moet je een beetje volgen. Ja zo'n knuffeldag is wel wat haha. En ik ben het met bolletje en bestwel eens: een beetje positiviteit hier is wel op z'n plaats, humor vind ik ook bijzonder ok. Nee geen horror verhalen meer maar ondersteuning, iedereen weet wel hoe het voelt. gr. mito 15 januari 2018 bewerkt door mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden