Kannietmeer Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Geplaatst 14 januari 2018 11 minuten geleden zei mito: Dank je, wanneer je me maar beloofd niet opnieuw te nemen Die neiging heb ik gelukkig nog nooit gehad. Denk niet dat ik snel nog iets slik in de toekomst. Maar je hebt daar groot gelijk in om iedereen te stimuleren nooit meer een benzo te nemen, dan heb je grote kans dat de dreun nog erger is en er nog meer schade door ontstaat.
mito Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Geplaatst 14 januari 2018 Kannietmeer, zelf ben ik meerdere malen in deze valkuil gelopen. En ik probeer anderen hiervoor te behoeden. Maar moet je wel zeggen zonder jouw steun (in het lezen dan had ik het niet gered) DANK U DAARVOOR Kannietmeer reageerde hierop 1
mito Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Geplaatst 14 januari 2018 11 uur geleden zei GUUS: Wat een verhaal! En wat een doorzettingsvermogen, Mito! weet je het is zo moeilijk om het gevoel wat in je lijf zit over te brengen aan anderen, alleen de forum mensen weten van elkaar wat wij voelen, wat een steun! Super dat jij je leven in eigen hand hebt genomen! Respect. Lieve gr Huisje Hallo guus, je gevoel overbrengen is niet eenvoudig, weet je niemand om mij heen begrijpt me. Dus heb ik me hier maar aangemeld. Wat is jou verhaal dan (ben nog maar sinds deze ochtend). gr. mito
GUUS Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 Weet je Mito, ook ik kwam toevallig op dit forum terecht, en dat is mijn houvast geworden, de grilligheid van codturkey stoppen, of afbouwen is zo immens grillig, en wie kunnen je beter helpen dan deze forum mensen met zoveel helaas eigen ervaring en nu deskundigheid?,!! Ook ik dank jullie allemaal, hoe vaak ik ook dezelfde klachten naar voren bracht, ze bleven allemaal steeds opnieuw beantwoorden, ze vonden mij geen zeur! Lieve gr. GUUSJE
GUUS Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 Weet je Mito, ook ik kwam toevallig op dit forum terecht, en dat is mijn houvast geworden, de grilligheid van codturkey stoppen, of afbouwen is zo immens grillig, en wie kunnen je beter helpen dan deze forum mensen met zoveel helaas eigen ervaring en nu deskundigheid?,!! Ook ik dank jullie allemaal, hoe vaak ik ook dezelfde klachten naar voren bracht, ze bleven allemaal steeds opnieuw beantwoorden, ze vonden mij geen zeur! Lieve gr. GUUSJE
GUUS Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 Oeps wat overdreven zoveel berichtjes ha ha zeelandnet lag er uit in Vlissingen, hoe dit kan?.?? Wat ik fout heb gedaan?? Sorry was niet de bedoeling
Senna33 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 Ik zal mij moeten concentreren op mijn job en examen wat eraan komt. Ik voel me behoorlijk rot dus kies er even voor om niet of minder actief te zijn. Bedankt voor de steun, waardeer ik zeker
GUUS Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 Senna die tot dagen he? Die steeds de kop op steken he? Ik ervaar het ook nog steeds, elke X denk je yes ik ben er en dan bam! Is het erweer, jij nu alles op alles voor je examen nu even concentreren, hoe moeilijk soms ook maar je kan het gewoon! Gr Guusje
Cyclad58 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Geplaatst 15 januari 2018 4 uur geleden zei Senna33: Ik zal mij moeten concentreren op mijn job en examen wat eraan komt. Ik voel me behoorlijk rot dus kies er even voor om niet of minder actief te zijn. Bedankt voor de steun, waardeer ik zeker Sterkte en succes, @Senna33!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden