Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik ook niet jowan. Maar nu....bah. Ik kruip er wel gewoon in. Tnks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Keej, welterusten, Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Dank voor je uitgebreide antwoord @jowan. Moet het even op me in laten werken en nog een paar x lezen. Desalniettemin wil ik even melden dat ik respect heb voor iedereen hier en of ze nu links om of rechtsom van de drank af zijn maakt me niks uit . Iedereen moet doen wat het beste bij m past . Bedenk dat de ander , anders is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden