Spring naar bijdragen

GOEIE VOORNEMENS VOOR 2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Tja ik heb eigenlijk niets waar ik extra aandacht aan wil besteden. Ik probeer zo goed mogelijk te leven met veel aandacht en hulp voor anderen, en vriendelijk zijn. En natuurlijk door gaan met het stoppen van Benzo's. Proberen daar nooit meer aan te komen.

Hebben jullie ook goeie voornemens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Bolletje, dat jij een lieverd bent dat weet ik, en zeker voor je medemens,  ik denk dat jij gewoon jezelf moet blijven , jij geeft al veel van jezelf! Ook beetje aan jezelf denken hoor, gun je ook  zo een benzovrij leven, dat moet lukken na deze ellende mee gemaakt te hebben en nog hebben, blijf wie je bent!  Ik zelf geen pammen meer, gezond worden  en weer kunnen genieten. Hele dikke knuffel voor al je steun steeds! Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2017 was voor mijn geen geweldig jaar, al kan ik als hoogtepunt noteren de 19e november, de dag dat ik mijn laatste restje Lorazepam innam.
Ik kan alleen maar hopen dat 2018 beter wordt. Dat gun ik jullie allemaal en wens dat dan ook, voor iedereen een gezond en benzovrij 2018!
en voor degenen die nog aan het afbouwen zijn of willen afbouwen, ga er voor, het is de moeite waard.

Ik heb dit jaar veel steun van jullie gehad, ik wil in 2018 ook mijn steun blijven geven aan iedereen die dat nodig hebt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyclad, wat een steun ben jij zelf ook voor allemaal, ik heb zoveel steun ervaren in jullie eerlijke strijd van die rot benzo,s, we kijken niet achterom, maar vooruit!  We kunnen met elkaar de strijd winnen! Let maar op! Dikke knuffel voor ieder die dit leest! Een gezond en liefdevolle 2018 guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn beste dag van 2017 was denk ik gisteren en vandaag. Voornamelijk omdat ik bij mijn vriend ben die duidelijk weer helemaal zeker weet dat ie van me houdt en dat ie bij me wil zijn. Mijn angst hem te verliezen mag echt verdwijnen.

Ik voel me vlak door de benzo ontwenning, maar ik weet me gelukkig. Ik voel rationeel geluk, zonder de bubbelende blijdschap. Oh wat verlang ik ernaar die emoties weer terug te krijgen. Zelfs tijdens de afbouw heb ik die met mijn vriend wel gevoeld, of met mijn dochter.

Voor 2018 wil ik ook proberen goede keuzes voor mijzelf te maken en daar nog wat egoistischer in te kiezen ipv anderen altijd voorrang te geven , mijn leven weer wat op te bouwen, met mijn vriend dol gelukkig te zijn en misschien benzo coach worden. Ik denk erover deze ondersteuning van mensen als mijn werk te gaan doen, en professionele ondersteuning te bieden voor wie dat wenst engels en nederlands talig. ( Wat vinden jullie van dat idee?)

Benzo vrij zal ik zeker weten de rest van mijn leven blijven. Geen haar op mijn hoofd die de pillen mist of het gevoel van zo'n pil. Gelukkig nooit mentale verslaving gehad.

@GUUS@Cyclad58@bolletje @Sarah @Jeshen Bedankt voor al jullie steun en liefde en vertrouwen en luisterende oor. Jullie verdienen alle gezondheid en geluk!:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat een heel goed idee is K.N.M.  Je gebruikt je verslaving op een hele goede manier en kan mensen laten zien dat je geen medicatie nodig hebt om gelukkig te zijn, want de gevoelens komen terug, dat kan niet anders. Dat hoort nu eenmaal bij een mens.

Misschien kun je eens proberen rustig te gaan liggen en een gevoel op te roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve bolletje, wat een goed nieuws! De bevestiging van je vriend! Tuurlijk wil hij jou, je bent zo n heerlijk fijn mens, ik ken je niet persoonlijk ,maar door dit forum leer je elkaar toch een beetje kennen he?  En wat goed dat je ook een beetje nu aan jezelf gaat denken ,  de boog kan niet altijd gespannen staan!  Hoor wie het zegt, dat is ook mijn valkuil,  en jij moet zeker benzo coach worden, ach dat ben je eigenlijk al je weet zoveel,   jammer genoeg ook ervaring ,maar je bent ervoor geknipt, uitdaging voor 2018 voor je!    Ik effies klagen, regelmaat is toch belangrijk merk ik, slecht geslapen stress gevoel wakker , buikkrampen,misselijk,  blijft zo grillig! Las ook dat als je coldturkey stopt dat stress in erge mate toeslaat, ik kreeg oxzazepam voor wat stress gevoel/gejaagdheid hartkloppingen, nou na stoppen dus 20 X erger, hartkloppingen zijn gelukkig nu wel weg,,alleen ,morgens met stress wakker worden fff nou nu klaar met klagen, komt goed, Jij genieten met je vriend, lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎1‎-‎1‎-‎2018 om 02:12 zei Kannietmeer:

Mijn beste dag van 2017 was denk ik gisteren en vandaag. Voornamelijk omdat ik bij mijn vriend ben die duidelijk weer helemaal zeker weet dat ie van me houdt en dat ie bij me wil zijn. Mijn angst hem te verliezen mag echt verdwijnen.

Ik voel me vlak door de benzo ontwenning, maar ik weet me gelukkig. Ik voel rationeel geluk, zonder de bubbelende blijdschap. Oh wat verlang ik ernaar die emoties weer terug te krijgen. Zelfs tijdens de afbouw heb ik die met mijn vriend wel gevoeld, of met mijn dochter.

Voor 2018 wil ik ook proberen goede keuzes voor mijzelf te maken en daar nog wat egoistischer in te kiezen ipv anderen altijd voorrang te geven , mijn leven weer wat op te bouwen, met mijn vriend dol gelukkig te zijn en misschien benzo coach worden. Ik denk erover deze ondersteuning van mensen als mijn werk te gaan doen, en professionele ondersteuning te bieden voor wie dat wenst engels en nederlands talig. ( Wat vinden jullie van dat idee?)

Benzo vrij zal ik zeker weten de rest van mijn leven blijven. Geen haar op mijn hoofd die de pillen mist of het gevoel van zo'n pil. Gelukkig nooit mentale verslaving gehad.

@GUUS@Cyclad58@bolletje @Sarah @Jeshen Bedankt voor al jullie steun en liefde en vertrouwen en luisterende oor. Jullie verdienen alle gezondheid en geluk!:rose:

 

Lieve Liz @Kannietmeer,

Wat ongelooflijk fijn te lezen dat je nu 100% zeker bent van je vriend! Dat gun ik je zo, ik weet van je hoe belangrijk hij voor je is. Enorm fijn nieuws!
Jij bent voor mij heel belangrijk geweest het afgelopen half jaar tijdens de afbouw en ontwenning. We liepen nagenoeg gelijk op en ik had en heb heel veel steun aan je. 

Dat benzocoachschap..... grappig, ik denk er ook wel eens aan. Nu heb ik een prima baan, dus ik zal me er niet professioneel mee gaan bezig houden, maar het idee is prima!

Ervaringsdeskundigen zoals jij zijn uiterst betrouwbaar als het over afbouwen en ontwennen van benzo's gaat. Jij bent heel erg goed geïnformeerd, hebt het hart op de juiste plaats, hebt een prima luisterend oor en kan het ook nog eens prima en duidelijk overbrengen. 
Ik zou zeggen: ga er voor! Ik zou je er eventueel nog bij willen helpen ook, goede ideeën verdienen support!

Ik weet zeker dat er behoefte aan is, de markt is groot genoeg (klinkt negatiever dan ik het bedoel overigens), er zal alleen veel moeten worden gedaan aan bekendheid over dit onderwerp. Wat de artsen en psychiaters vertellen over benzo's is in de regel zwaar onvoldoende. 
 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...