Spring naar bijdragen

DAGDRAAD 21-12-'17


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik zie nog een "21 December" draad .... zijn er meerdere dag groepen?

Hier nog mijn post die in de 19 December dagdraad was gekomen. Ik ben hier nieuw, maar zoek steun ...

 

Goedemorgen allen.

Ik had de huiskamer nog niet gezien, ben blij dat  deze er is. Ik ga meelezen en wil ook bijdragen.

Over vannacht .... Ik slap de laatse week niet goed. Een plotselinge rug kwetsuur maakt me "angstig" en volgens mji stuiter ik nog behoorlijk heftig bij angst reaktties. Ik ben al redelijk ver afgebouwd van de dia .. 1mg nog maar hoor links en rechts dat het nog lang grilling kan zijn. Ook ben ik heel boos geworden op 1 van mijn kinderen, Mijn lichaam reageerde hier heftig op ... en dus ook mijn hoofd

Gelukkig nu 2 weken vrij. OP het werk was het ook al worstelen de laatste tijd.

Fijne dag allen ....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  1. Qua blessure angstig voor het ergste .... ik kan maar moeilijk tegen mezelf zeggen: doe rustig aan, kijk van dag tot dag, elke stap is er 1. Ik wil direct naar het einde springen. Ik maak mezelf angstig met m'n gedachten. Het wordt beter met de afname van de dosering, maar het hinder me nu nog wel, zeker in een situatie als deze blessure.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar dat je snel het ergste denkt. Niet alleen doet je lichaam raar, maar je relativeringsvermogen is aangetast. Al je glutamaten staan te schreeuwen in je hoofd en normaal komen de gaba's ertussen, maar die hebben nu even niks te vertellen. ze zijn er wel, maar worden niet gehoord omdat je receptoren naar de haaien zijn. Alle stressoren in ons leven geven dus extra heftige reacties. Heel irritant kan ik uit ervaring vertellen.

Vandaag veel in bed, maar ook even het haar van mijn nichtje gedaan. Niet gewandeld helaas. Voel me moe en mat en hoop zo dat dit een beetje gaat optrekken. Wat een mega-vermoeidheid zeg. Niet normaal.

Ben gelukkig niet meer overstuur. Maar kan er ook niet meer van maken dan dat. De rest van mijn lijkt een levende bij de doden te zijn. Of juist een dode bij de levenden... nou ja, misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel. Niet tof dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...