Amanda Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Dank je! Ik heb wat voorbij zien komen ! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Beterschap Amanda , ik zie je gevecht hoe je het vol moet houden . Ik ga dit doen, kinderen in bad etc . Zo herkenbaar. Ik zit nu volgens mij iets verder in het proces durf ik voorzichtig te zeggen. Ik WIL en HOEF het niet meer te hebben. Maar soms staat toch ineens dat grote monster achter me , dus blijft oppassen . Daarom ga ik ook op het dagpact , wel ook helpend voor mij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Dank je @Francoise! Wat goed om te lezen, maar het blijft zo moeilijk! Ik heb eigenlijk nog niet op het dagpact gekeken en weet ook niet goed wat dat inhoudt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Trouwens fijn gewerkt vandaag, nog niet zo fit, maar leuke mensen om me heen. Kreeg ik een fles wijn als bedankje voor een bijeenkomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Pas op!!! Het is een valstrik Amanda reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Op de dagdraad wordt door de een dagelijkse bezoeker een dagpact begonnen waar je je naam onderzet en waarmee je dus de belofte aan jezelf maakt vandaag niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Dat zou best eens kunnen @bumperjim . Ik geef de fles aan mijn moeder kado, zo'n mooie fles Merlot ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Parimendes Geplaatst 1 december 2017 Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Sterkte dit weekend Amanda, je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 1 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Dank je wel @Parimendes, ik zal het nodig hebben. Heb het nu erg zwaar, mijn vriend niet, voor hem is het gewoon even niet drinken. En ik blijf zo moe , één voordeel, ik ga graag op tijd naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Come on Amanda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Geen last ervan dat die fles wijn in huis staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Nee niet echt, maar ik ben erg prikkelbaar. Ik heb zo'n zwager die het leuk vind om de hele dag grapjes te maken en ik irriteerde me gewoon aan hem. Ik mopper veel, maar mijn vriend neemt het even voor lief. Twee dames aan de wijn, twee mannen aan de bier en ik water . Straks nog even 4 gedichten maken, dus ik blijf lekker bezig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden