Gast Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 (bewerkt) Welterusten allemaal. Mijn dienst zit er ook weer op. Mijn accu Was leeg. Sta je op een terein met allemaal bussen, technisxhe apparatuur en technische mensen.... en tja....dan moet ik toch echt even stil in mijn bus zitten, de andere mogelijkheden nagaan (wegenwacht? Een kennis die discreet even langskomt?) en tenslotte: moed verzamelen. Moed om te vragen even de mobiele startaccu te mogen gebruiken. Moed om hulp te vragen. God wat vind ik dat naar. Juíst omdat ze me allemaal zo graag helpen. Altijd. Schijtlaars. Ik heb t gedaan! En ze hebben gehlopen. En nee, de radio heb ik niet aan gelaten. Egnie! Ikke niet! Slapen! Nog 1 dienstje te doen en dan vakantie. Deze Schijtlaars gaat alleen op t vliegtuig. Met een rugzak en een tentje naar een vulkaan. Ha! (Tkomt Nu wel dichtbij ...bibber) 23 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goed gedaan Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 even melden hier omdat het leuk is en omdat het kan bijna uit de ziekenboeg maar voor de rest de boel onder controle , en het jellinek traject zit in de afrondingsfase (mooi scrabblewoord voor je 3x letterwaarde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden