Lars Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen allen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Dagpact Lars Reacher meh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen liefje gaat het niet goed? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Principieel gaat het pas goed na negen uur in de ochtend. Daarvoor ben ik defect Ik heb sinterklaas gedichten gemaakt voor 80 man ( twee regeling maar toch...) heb amper geslapen. Hoe gaat het met jou hartje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Gaat wel goed hier alleen beetje rare gedachten soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Sowhat en kat Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Als je nu gaat rijmen ga ik gillen. Of ben je serieus? Zo ja: wat voor rare gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Over drank ik moet ze verbannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Reacher is al wakker ze lijkt wel een stakker heeft koffie nodig en snel maar Yvonne reageert niet op de bel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Kon je de gedichten niet in het weekend schrijven Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Doe niet zo dom Drank is stom Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 1 minuut geleden zei Lars: Reacher is al wakker ze lijkt wel een stakker heeft koffie nodig en snel maar Yvonne reageert niet op de bel Aaaaaaaaaaaargh! toch nog lachen op de vroege ochtend. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 2 minuten geleden zei Sowhat: Kon je de gedichten niet in het weekend schrijven Reacher? Ik wilde ze nu al afhebben, er komt een enorme berg werk mijn richting op, en nu was het even rustig. Zet geen koffie of thee maar hier is bakje water voor je kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Miauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Oh ik heb overigens niet vannacht gedichten gemaakt hoor, ik ben er gisteren te lang mee doorgegaan. Daardoor kon ik niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Wat stelt jou profielfoto eigenlijk voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen! Een nieuwe dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 De zon. Die vuurbal in de lucht. Ik vond 'm mooi Ik las je draadje, niet 1 of 2 gaan drinken hoor! Ik twijfel trouwens ook wel eens, niet voor vandaag maar volgend jaar is er een feest en ik twijfel of ik dan niet zal gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Liefka! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen lieve Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Lika. Ben onrustig zomaar uit het niets Ga aan de dag beginnen heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Hoop dat je dag rustiger zal worden @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden