Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Welterusten Adri! Herstel kan ik iets voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 5 minuten geleden zei Herstel: Ja moet ik mischien doen, Lars. Hou ik niet van. Dit is niet fijn. Ja hoor, Fleur. Zet me maar "uit" . Nu draait het zich naar mij. Ik wil alleen adb zijn , worden, blijven. Daarvoor kom ik. Wel geleerd dus verder hier mn snuit te houden. Bij dezen. Zet me maar uit? Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Wie zal t zeggen adri? Fijne dromen gewenst in ieder geval. Ik droom alleen occasioneel van sigaretten Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Hier is een warme mok melk voor Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ook ik snap niet alles van vandaag hoeft ook niet. Ik ga wel me droog afmelden en slapen zodat ik hopelijk morgen wat eerder wakker ben. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Nog iets handigs voor als fleurtje peno s wil meppen, ik heb smetvrees 20 november 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ehm ik ga nu heel snel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 En dan nog een voor Kohtje en Lars. Een lelijke eend. In Parijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ehm ik ga nu heel snel Ach hartje toch, dat zou ik toch nooooit doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Jannigje en Mai Ik ga ook slapen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Welterusten @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ach @Jannigje besteed helemaal geen aandacht aan jou de laatste tijd maar lees je wel en vind het lastig om op je te reageren. Dikke knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 18 minuten geleden zei Lars: Ach @Jannigje besteed helemaal geen aandacht aan jou de laatste tijd maar lees je wel en vind het lastig om op je te reageren. Dikke knuffel voor jou Dank je wel @Lars, fijn die knuffel. Ik snap dat wel hoor, ik vind mezelf ook lastig om op te reageren. Maar een knuffel kan altijd en vind ikfijn. Ben je al Frans aan het leren? Wanneer ga je ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Welterusten en rustige dromen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Droge afmelding... Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Heeft niks te maken met die discussie van gisteren? Helemaal niks? Lijkt me juist dat je een hoop bij te dragen hebt met je goede hypno ervaring. Zonde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ach sheila, wat stom. Om niet meer te komen hoef je geen vollledig account te laten verwijderen. Neem een break en kom daarna gewoon af en toe binnenwippen. Wel een mooie nick kiezen.. Wees een vlieg op ne stront, net als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ik wil niet dat je weggaat...ik.wil niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ik kan geen nieuwe draad openen vanop de foon maar ik moet me klaarmaken nu. Dus goedemorgen en salut @Sheila , see you later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Sheila niet weg gaan wat bumperjim ook zegt je hebt zoveel bij te dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Dag Sheila ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2017 Rapport Share Geplaatst 21 november 2017 Ik ga je verschrikkelijk missen @Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Tot ziens Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Op 21-11-2017 om 06:25 zei fleurtje: Wees een vlieg op ne stront, net als ik. Een vlieg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden