Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Jij maakt er mijn ochtendhumeur van. M'n humeur is goed, helemaal na de tandarts. Maar kennelijk raak ik iets bij je waardoor je geïrriteerd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Grijns. Dan ben je vrij snel geirriteerd Sheila Koffie hier. Weer koffie. Met de kaart op tafel, het wandelboekje ernaast. En uitzoeken welke ik wel en niet kan en wil lopen. Vorige vakantie (malta) had ik niets gepland. Gevolg Was dat ik pas beetje doorhad hoe die omgeving in elkaar zat toen het tijd Was om te vertrekken. Een ervaren reiziger ben ik niet, zeker niet alleen, dus moet dat allemaal nog "leren". Nu dus wel van te voren uitzoeken. En.....dat Is leuk, maar zeker ook handig (ov/bezienswaardigheden/afstanden) En euh..... ik vind t ook een beetje spannend....hardlopen op een vulkaan. 20 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Jeemig, sorry dat je nu over de rooie gaat.. Waarom zou ik dit leuk vinden? En als je me vindt zeuren... tja, ook maar sorry dan. Hoop dat je snel weer kalmeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 uur geleden zei kruidenthee67: Goeiemorgen, vanaf een gruwelijk opgeruimde werkplek...zucht..dat is fijn (voor zolang het duurt) Hè kruid: werken geeft wanorde of rommel. Niets mis mee. En af en toe orden je. Ook niets mis mee. "Gruwelijk"....... grijns. Kaal en oneigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Sheila, hou op nu... Jij vindt mij niet goed in m'n vel zitten, ik vind mezelf uitstekend in m'n vel zitten. Ik laat je nu. Bedankt voor de rust die je me wenst. Ik wens voor jou hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Hier ook een 'puinhoop'atelier.. heerlijk. Georganiseerde chaos. Weet alles te vinden tót ik opgeruimd heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Je moet hem dat niet kwalijk nemen Sheila, ie is 80 Ik ben gisteren van een facebookgroep gezwierd. Zonder boe of ba...en ik was helemaal niet fleurs ofzo. Beheerder was beetje machtsgeil. Daar liep ik me druk om te maken voor ik slapen ging. Zonde Dochter had mijn ochtendjas voor de zoveeeeeeelste keer gepikt. Slecht opstaan dus ook. Stelletje nitwits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Wie mag ik meppen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 minuut geleden zei Bor: Mij niet, Fleurtje. Doemme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Sheila: Whahhaha, ik neem niemand het kwalijk om een slechte dag te hebben! Maar.... wat deed je, dat je eraf gekickt bent? Ik zei dat ie machtsgeil was 20 november 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 He proved my point Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Zojuist zei Sheila: Keej..... jammer voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Hee fleurtje, je mag mij meppen. Ik schijn toch al een rothumeur te hebben dus dat kan niet meer kapot... Bovendien valt er aan iemand van 80 niet veel meer te vernielen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik sla geen oudjes zenne ko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Vader van dochter belde juist. Niet opgenomen. Bericht op antwoordapparaat. Hij wil een keer afspreken. Voor ie sterft. En ik dacht dat t niet slechter kon. Iedereen sterft een keer natuurlijk en de kans dat hij morgen ipv binnen tien jaar sterft is groot. Maar niet zeker ook. Vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Aan de andere kant, fleurtje, afspreken nadat ie gestorven is is tot op heden geheel onmogelijk gebleken.. dus die afweging is niet zo moeilijk. Misschien komen er nog talloze verzoeken tot 'een laatste gesprek' maar ze zijn alleen mogelijk vóór de dood.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 4 uur geleden zei toine: Heerlijk Hollands herst weertje... Valt me nu pas op dat juist jij dit zegt, toine. Dat zeg je natuurlijk alleen omdat Utreg gewonnen heeft.. Gefeliciteerd, jongen.. mag ook wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) 44 minuten geleden zei fleurtje: Wie mag ik meppen??? Mep mij maar, Fleur. 20 november 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Ben ik even een ochtend weg, vliegt men elkaar hier in de haren. 20 november 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Hoe oud ben je, Bob? Ze wil alleen jonkies meppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 66 Koh. Een mep via het forum kan ik makkelijk hebben. En als het menens wordt sla ik terug met mijn wandelstok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 't Viel toch wel mee, Suikertje? Misschien een paar haartjes gekrenkt, maar al met al zijn we hier best lief voor elkaar. Toch? Die gekrenkte haartjes strijken we wel weer glad. We willen nog langer dan vandaag met elkaar door één deur gaan. Hoop ik tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Oh, Bob, dan ben je waarschijnlijk nog jong genoeg voor fleurtje. Maar verstop wel je wandelstok voor de zekerheid, anders mept ze jou misschien ook niet. En daar heeft ze zo'n behoefte aan... Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 En om te laten zien dat ik best goed gehumeurd ben mag Sheila me ook meppen. Niet te hard graag, maar het mág.. (ik heb géén wandelstok) Wil nogmaals m'n excuses aan je aanbieden. Vind het vervelend dat ik je irriteerde, terwijl je zo je best had gedaan om het dagpact op te vrolijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ben ik weer es een morgentje weg, en wat lees ik? Jongelui toch, effe lief zijn voor elkaar, hoor. En meppen? Welnee doen we niet voor iedereen hier ( en dan x tig, ik kan geen plaatjes plakken nog) en we denken er nog een bij, komt t vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden