Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Trust reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik lees jou altijd als iemand die vol liefde zit voor anderen Mai, Misschien teveel. Kan een mens teveel liefde bevatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik was Lars aan het uitzwaaien Mai, ik ben nog niet naar bed, maar wel bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ja reacher, dat kan Wie had dat ooit gedacht En tevens kan het niet Nooit teveel Liefde Iets met loyaliteit en vertrouwen (Het maakt niet uit...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mensen worden je zat Want ik ben lief Hoe zeg ik dat Maar geen slaaf En dus toch Het rebelse lief-zijn Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Je gaat over je grenzen heen voor anderen omdat je hen liefhebt en soms gaan ze je daardoor als sloof gebruiken en daardoor kom je soms in opstand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik realiseer me dat ik heel graag alleen ben en herinner me niet direct eenzaamheid. Maar ik vraag me nu af of ik echt "heel graag alleen" bén of dat "heel graag alleen" een -in mijn geval effectief- produkt is vanuit zelfbescherming tegen eenzaamheid. Nou ja, als het effectief is heb ik er vrede mee.. Reacher, Bob en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hoe dan ook, welterusten voor iedereen die vannacht gaat slapen. Waarschijnlijk weer tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Tot morgen Kohtje, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Het voert te ver Gister was ik al in D Even allen in mijn pijn zijn Egoïstisch misschien, maar nee Nodig eerder Te vaak teveel Verbannen Trots en schaamte Wat ik al had opgelost bij "anderen", in mijn lieven terug zien Ik heb juist altijd "gelaten" Juist daarom Gekwelde zielen Ik hoor er niet bij ik voel wel Pffff.. (Laten nu weer, trust en dank! ) 11 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Blijven voelen Mai Ik ga ook slapen. Trusten Mai, trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ben ook graag alleen Ko. Mensen vragen teveel energie. Ligt niet perse altijd aan hen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Soit, een worst is gene patat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Maimeisje Je vraagt je af of t misschien te laat Is voor een opname. Je vraagt je ook af of verliezen wat je nu nog wel hebt het dan wel waard Is. Het kan ook nog te vroeg zijn, hè? Verder kan ik niet meer dan (ja komt ie, spuugbakje erbij) stil en op afstand van je houden. Om wat je bent, wie je bent, hoe je bent. Maar of een lang leven bij die wat, wie en hoe past, dat weet ik niet. Twijfel ik ook wel eens aan. En misschien Is dat niet eens zo "erg". Ik weet t oprecht niet. Gisteren werd in het nieuws de leefstijl van Van der laan "gulzig" genoemd, in positieve zin. Geen reserves, vol erin, ervoor gaan, altijd het mooie zien.........zo zie ik jou ook. Vind een weg die bij jou past, waarin jij jezelf mag en kan blijven. Dat kán je!!! Dat mág je! 11 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Hier dus weer klaar met werk. En ja, ik ga nog even rustig hardlopen. Dat beviel goed, dus doen We weer. Alleen door een donkere stad, andere vorm van hetzelfde: opgaan in en tegelijkertijd kijken naar het grotere. Klein worden. En zuurstof proeven. De kop leeg... 11 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Soms denk ik echt dat joop mij beter kent dan mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dat laatste bericht voel ik ook loop lekker joop! hvj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mai, was jij gisteren in D met de Felle bij de IJssel in gesprek met een mevrouw met een jonge zwarte cocker spaniel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Lees het morgen wel. Nu echt welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 En ja, ik ben graag samen. Maar ik kan t niet. Dus ben ik liever alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Nee, gekke koh! (Dat is oa waarom ik je lief) En te vroeg,ja dat dacht ik ook Ik zei ook geloof nooit wat je denkt En deze voelt wel als de liefde van mijn leven (Maar ik heb er ook nog één, zoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Jup joop. Snap. En dan écht alleen, op je eigen Zonder wie, of wat dan ook Of stille tesamen No probs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Zelfs de felle is nu niet hier Allemachtig, wat intens alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ging alleen mijn paspoort ophalen Lees: ook er even "tussenuit" Kan momenteel niet zo met zijn zoon en exen en gedoe Ligt in mij, ik hou niet van gedoe. Als het moet, moet het. Maar samen of alleen. Niet dat halfslachtige gedoe. Pfff.. Voert weer te ver (kids enzo) Moet je mai hebben Ken je niet "hebben" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Speelt er nog iemand piano? Ik heb hier een klein, oud (17de eeuws), Londens salon exemplaar staan Moet opgeknapt (binnenwerk), benodigd materiaal aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden