Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen, van harte gefeliciteerd, @lady jane. en een herl fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Dagpact: Lars jowan Artax Reacher Kohtje Francoise Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Mwaah.. Dan zou het hier wel erg stil worden Met alleen dagpact-ljistjes en de "verplichte" nummertjes Ik lees jullie juist graag in alle (ego) facetten van variëteit de-gewone-mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Wat is dan ego? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Fiesjat LJ!! Geniet van jouw dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ladyjane van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vind het zo jammer dat de verjaardagen niet meer zichtbaar zijn. Zo heeft iedereen de verjaardag van @nancy ook gemist. Ik kijk wel eens op de kalender en had het in mijn hoofd maar aangezien die soms een vergiet is ben ik het ook vergeten. Ik ga een verjaardagkalender maken met de verjaardagen erop die ik ken dat lijkt me wel een strak plan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) In ieder geval iets waar IK meestal wel vanaf een afstandje naar kan kijken en om kan lachen lars 6 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Want..... @adam is dus ook jarig vandaag. Van harte adam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Is ego egoistisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Aha! Adam dus (in blauwe jurk) Ja, die wil ik wel feliciteren Das ook een gouwe ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Oke er is geen eendje jarig maar tweedje samen delen @adam en @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @adam Ook van harte en een hele fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Een stampvoetende kabouter lars Soms Gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik ga de verjaardagen bijhouden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goed plan Zinvol bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik ga naar buiten beter voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ego betekent ik staat op google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Zojuist zei Mai: Ik ga naar buiten beter voor mij Ben je flauw van mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ja, vre-se-lijk flauw van jou, bah! En van mijn eigen veuls te grote ego nu Pompiedom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Waarom? Wat doe ik verkeerd dan? Dat ik de verjaardagen bij wil houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Oh wacht! (vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Snap er niks van ik ga kijken of er koffie is Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Even opnieuw beginnen In het echt loop ik dan terug naar boven en kom anders gemutst de trap weer af Goedemorgen en een fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Huh, adam óók jarig vandaag? Nou, dan óók gefeliciteerd natuurlijk. Nog meer jarigen? Nu zeggen dan. Kan die hele verjaardagskalender niet vinden... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden