Spring naar bijdragen

Donderdag 5 oktober


Gast

Aanbevolen berichten

Nou, mijn hondje van net geen drie kilo waaide wel bijna weg. Kon zich eigenlijk niet staande houden. Dus kort rondje. Straks na ziekenhuis maar even extra lopen. Wat heb ik geboft met mijn zeelandweekje. Daarna startte de herfst. Regenjas nu weer aan en gaan. Besloten dat het later vanmiddag perfect weer is om te haken. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eerst alle donderdagdraadjes doorgeworsteld
Nou moe, wat een gedoe :D

Hoe dan ook, hier ook zware storm en regen
Beetje suffig nog
Zondag 12 km. gelopen
Maandag de hele dag gewerkt
Dinsdag ruim 10 km. gelopen
Gisteren niet zo veel (net 6 denk ik)
Nu wil ik eigenlijk een dagje niets
Maar dat kan niet
Straks 4 uurtjes werken
En eigenlijk moet ik de week boodschappen doen, maar zooo geen zin in

Lars,

goed om te horen, dat je het gevoel hebt weer echt thuis te komen
Goed herstel verder

Herstel,

Sterkte in het ziekenhuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Vandaag een gestolen dag: heb me gisteravond ziek gemeld. "Preventief afschalen".

In een heen en weer schudddende bus voor de sauna gekampeerd en diep geslapen: vandaag maar eens dagje veel en rustig hardlopen en daarna sauna. 

Zonder grote dingen te willen suggereren: het kost veel moeite stabiel te blijven. De wiebels komen het laatste jaar weer vaker en sneller en zijn ook feller. Na 10 jaar vooruitgang Is dat pijnlijk en maakt me ook wat bezorgd. Wat uiteraard ook niet helpt. 

Koffie. Boterham met kaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het de kunst is om na 10 (of om het even hoeveel) jaar vooruitgang een soort van natuurlijke stabiliteit tegen te komen, jopie.
Jij zegt dat het moeite kost stabiel te blijven. Ik denk dat je dan nog steeds bezig bent met vooruitgang.. niemand weet hoe lang dát pad is.
(God zal het weten.. met voor jou een dikke ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je wat met je verdriet gisteren wegkon bollie :heart: :heart: :heart:

Ik droomde van mijn pa vannacht. Nu ik droomde niet echt van hem. Gewoon dat hij gestorven was en ik t mijn zus nog moest vertellen. Ook ergens middenin een sigaret gerookt. Als iemand sterft maakt al de rest nog weinig uit toch. In de droom dan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg vanmorgen een berichtje van vriendin/collega. T is te lang om uit te leggen wat in haar me juist irriteert. Laat ons t erop houden dat ze niet altijd zo aardig is voor mijn ziel. Ik nam haar berichtje verkeerd op en toen scheen t licht. Misschien ben ik wel lichtgeraakt.

T probleem zit hem dat wanneer ik eenmaal iets verschrikkelijk irritant vind aan iemand, op een punt kan komen dat ik alleen enkel dat nog zie. Dat is niet eerlijk tegenover de persoon in kwestie.

Dat kan een aantal kanten opgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat je helemaal gelijk hebt kohtje.  Natuurlijke stabiliteit zit er echter helaas niet in bij mij. Dat zal werken blijven. 

Zoals ik zei: koffie dan maar. Nog eentje dan maar. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stabiliteit is, denk ik, ook niet een statisch iets. Niet alleen herstel is werken, ik denk dat ook stabiliteit werken is.
Ik ken niemand die elke dag, elk moment van de dag, jaar in, jaar uit compleet stabiel is... er is altijd wel wát...
Maar je hebt luxe paarden en werkpaarden. De één ervaart stabiliteit, de ander ervaart 'wiebels'.
Vrede met jezelf hebben komt denk ik het dichtst bij stabiliteit.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vrij algemeen bekend beeld van de (net) gestopte roker, Bor.
Ik denk er zelf ook regelmatig over om maar minderaar te worden, wat roken betreft.
Punt is alleen dat ik dan nu eerst meerderaar moet worden, na 77 rookloze dagen.
En daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
Maar we zitten hier op een alcohol-forum dus ga ik me hier niet schuldig zitten voelen als het de
verkeerde kant op gaat. Daar zijn andere fora voor... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alles is immers een plaats, een tijd, een vorm....

Want stel je toch voor dat er variëteit zou ontstaan: Dan mottuh We slikkuh en da kennuh we nie meer. 

:D

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Het liep als een trein vanmorgen. Kort op bus gewacht, direct bij arts aan de beurt. En goed gesprek, heel veel wijzer, en extra doorverwijzing om te kijken wat voor hulp extra geboden kan worden en welke aanpassingen zoals bijvoorbeeld silversplints kunnen helpen. Medicatie besproken en alle vragen uitgebreid doorgenomen. Fijne arts, ik voel me zeer gehoord.

nadien ook hier weekboodschappen met vriendin gedaan ( kan maar gedaan zijn, he @rapilos? ) en nu een tikkie gevloerd, dus even zennnnnnn.....

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Rapilos. Hier een rustige ochtend achter de rug. Lekker op de bank gezeten in de huiskamer. Lang koffie gedronken met begeleider. Gepraat over hoe het tot nu toe gaat. Ze zijn hier ook dik tevreden. Moet alleen nog meer vertellen waar ik tegen aan loop sneller hulp vragen. Zelfs het praten zeker zo 1 op 1 lijkt wat beter te gaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal. 

Na weken van afwezigheid weer een berichtje van mij. @Suikertje, scroll maar even door, ik wil je vrolijke stemming niet bederven met slecht nieuws.

Zeven weken geleden ben ik behandeld voor de tumor in mijn lever, vorige week ging ik voor een CT scan, vandaag kreeg ik de uitslag: het was zoals ik vreesde, eigenlijk ergere dan dat. Ik zag het somber in, maar hoopte dat ik het fout had. Maar nee! Het heeft niet geholpen, de tumor is nog even groot. Om helemaal zeker te zijn, moet het nog een keer gedaan worden. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ik heb niet veel keus.

@bolletje, nog gecondoleerd met het verlies van je broer.

@Lars, fijn dat je weer tehuis bent en je thuis voelt!

Verder weet ik even niet te reageren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...