Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Heb je al kunnen stoppen? Of kan je zo gaan slapen? Ik hoop voor je dat je goede hulp krijgt. Blijf hier in ieder geval goed van je afschrijven als dat jou helpt! Altijd wel een luisterend oor hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Nee nog niet kunnen stoppen 25 september 2017 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Drink dan wel voldoende water en eet nog wat.... Sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 39 minuten geleden zei Sheila: Ai Herstel, dat is balen! Ik neem aan dat het altijd wel vrij vlot gemaakt wordt? 30 minuten geleden zei Reacher: Goede voornemens Mai! Met wortel wordt ie toch oranje Fleur? Vervelend Herstel. Ik zie meteen een mandje aan een touw voor me, en jij die t hondje op moet takelen als hij uit wil. Is er iemand die hondje uit kan laten voor je? Net hondje uitgelaten. Ha, monteur zat in de lift. Terug ook. Dus veilig weer thuis zonder geklauter wat ik niet zo goed meer kan. Gaaf hoor. Blij hoir met die monteur! en deze voor @Sowhat: ( kaart met die tekst uit zeeland meegenomen voor iemand, nu ook hier speciaal voor jou: als er schaduw op je pad verschijnt.. Zal de zon je omarmen. Trusten allen, ik ben opperdepop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Fijn Herstel! En mooie kaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 10 uur geleden zei Asterix: Tellen paniekgeluiden ook? Dan hoor ik ze wel. Och Asterix ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sowhat, ik heb avonddienst dappere dodo! je bent niet alleen.... Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zou zo maar kunnen dat ik het Forum vanavond en vannacht ga gebruiken om nuchter te worden,als binger kan en mag ik niet doordrinken. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Gelukkig is Lika er dan. Ik moet zo toch echt gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 En wat is dit forum dan een geweldig iets dat ik zomaar iemand op mag bellen en wat een steun zoiets kan zijn. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 32 minuten geleden zei Sowhat: Mooi Mai! Samen! Ja, juist in deze voor ons, best wel heftige periode (te) veel werk, stress en weinig tot niets betaalde klussen en slechte communicatie Naast (lastige) exen, kinderen etc Kop nu helder houden Samen door, samen stoppen Want naast dat alles hebben we het samen heel erg fijn En jij Sowhat komt er ook wel weer uit Soms kan het even niet anders dan zo Goed dat je stappen gaat zetten in de verwerking No regrets en straks gewoon weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Daar is het forum voor! Fijn dat je er steun aan hebt, snel weggooien wat je nog hebt.... en ontnuchteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Lieve Sowhat, doordrinken wordt het echt niet toch, je bent geen binger meer, echt niet. Heb je al iets gegeten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sowhat nu stoppen en de rest door de gootsteen kieperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 En nog zo'n lieverd.... Mai, zo blij was ik te lezen dat jullie de sleutels weer hadden gewisseld. Het komt goed, met of zonder auto, wel mét jouw lief. Samen, mét alle problemen die dat 'samen' met zich meebrengt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik ga zo bingen op Netflix The mist van Stephen King en dan ga ik eindelijk wat eten vandaag,was ik vandaag vergeten te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 En stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Jup von, het komt altijd goed Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Goed zo meis. Echt doen hoor, eerst eten pakken en dan pas tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 1 minuut geleden zei Mai: Jup von, het komt altijd goed Ja, al houd ik mijn hart wel eens vast.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ja Lars en stoppen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ondanks het verdriet van Sowhat is het een fijne draad vandaag. Ik kan niet goed helpen maar ben blij dat zelfs een ochtend forummer hier in de avond is om te ondersteunen. Stoppen moet je zelf maar je hoeft het niet alleen te doen. Ik meld me droog af. Welterusten allemaal Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Trusten Lars... lekker dromen van die twee heerlijke beestjes op jouw kamer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dank je Lars iedere steun was voor mij zeer welkom vandaag,ik voel me niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Daar ben ik blij om. Ik ga nu mijn mandje echt weer in, want mijn lijfje redt dat effe niet meet, maar effe eten hoor sowhat. En blij dat je niet ( meer) alleen voelt. Och, zoveel herkenning en fijn he, dit forum. Voor ieder een welgemeend goede nacht, voor jou , sowhat, daarbij een extra virtuele knuffel. Je komt er. Net als wij allen. Met vallen, opstaan (zo hee wat ben ik vaak gevallen), maar met elkaar staan we ook weer op. En nu rap mn mandje weer in met de nodige paracetamol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden