jowan Geplaatst 24 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst 24 september 2017 Ik meld me droog af en ga tevreden naar bed, welterusten. smart reageerde hierop 1
smart Geplaatst 24 september 2017 Rapport Geplaatst 24 september 2017 Goeienavond en hee: wat leuk: Tasseke. Fijn dat het zo goed met je gaat! Hiero net terug van 8 volle dagen vakantie op de eigen stee in de Ardennen. Samen met ex, en dat gaat eigenlijk steeds gezelliger. Erg genoten en weer nieuwe plekken ontdekt. Luik bekeken en beleefd, Spa bekeken en Aywaille. Verder wat gewandeld en het eigen toentje bijgehouden. Wat een rijkdom eigenlijk... zelfs ondanks minder mooi weer dan in het thuisland. Nu bekaf van een rit vol omleidingen. Heerlijk het eigen bedje weer in en morgen de zooi opruimen (de eerste was hangt al weer..) Trusten allemaal! Mai en Jannigje reageerden hierop 2
Mai Geplaatst 24 september 2017 Rapport Geplaatst 24 september 2017 Mooi Smart! Tasseke joehoeee!!!! Ik weet het nog wel tennissokken in hakken Gniffel Good to hear! smart reageerde hierop 1
walrus Geplaatst 24 september 2017 Rapport Geplaatst 24 september 2017 droog de koffer in... voor het eerst sinds heul lang... Sophie60 en smart reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 24 september 2017 Rapport Geplaatst 24 september 2017 Ha die tasseke, wow mooie herinneringen aan jouw rondleiding door Amsterdam op de fiets en natuurlijk je prachtige schrijfsels hier. Fijn dat je zo goed gaat nu, want dat is je niet zo maar aan komen waaien. Dochter V ook oké? Ik had een heerlijke dag, uren in het zonnetje op het strand gevolleyed, 2 x de zee in geweest, maar die leek veel kouder dan de 3 graden minder dan onze laatste keer. Oranje meiden weer zien winnen en Tasseke als toetje bis!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden