Sharona1986 Geplaatst 22 september 2017 Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Na een lange tijd meegelezen te hebben, heb ik ook besloten me aan te melden. Heb een paar maanden geleden alcohol de baas gevolgd via ggz en zo hierover gehoord. Tot een paar weken geleden een terugval, het begon al op vakantie, ik dacht ik kan wel gezellig een wijntje drinken.. Not!, Toen ik terug kwam is het helemaal mis gegaan een paar weken lang van kwaad tot erger, slik nu 2 dagen Refusal had er al van gehoord en denk dat dit wel goed is voor mij. Verder ben ik een moeder van een zoontje, Toen ik vorig jaar begon met teveel drinken ging het snel heel erg slecht met me en heb ik ervoor gekozen om hulp te zoeken en het eerlijk vertelt op zijn school en besloten dat hij beter bij zijn vader kon wonen tot ik hulp had en het weer goed met me zou gaan. Hij is nu drie dagen in de week bij mij, heb een terugval gehad maar ben ervan overtuigd dat met de Refusal het gewoon niet meer kan. Ben zo moe van het vechten tegen mezelf en de gedachte ik kan wel iets drinken. Ben ook blij met dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 22 september 2017 Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Hoi Sharona, welkom hier . Als ik het goed begrijp zit je nu op dag 2? Je zal merken dat het je een boost zal geven als je langere tijd niet drinkt, je wordt vrolijker en energieker. Succes en als je steun nodig hebt, gewoon roepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 welkom Sharona, mooi om te lezen hoe jij je verantwoordelijkheid pakt. Refusal is een mooi hulpmiddel en jouw verantwoordelijkheid blijft natuurlijk die daadwerkelijk te slikken. Je motivatie klinkt krachtig, dus dat gaat wel lukken, toch? Fijn dat je van lezen naar actief meeschrijven ben gegaan, alweer een mooie stap op je pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sharona1986 Geplaatst 23 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goede morgen, zonder drank dag 5, dit word de derde dag Refusal. Ik ben tot de vakantie drie maanden droog geweest op eigen kracht, maar dan toch weer terug gevallen en daar baal ik zo van, daarom nu Refusal, dat is echt een stok achter de deur en de angst om terug te vallen neemt ook af nu. Ik wens iedereen een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Welkom! Zo te horen moet het wel goed komen met jou! Toch 3 maanden op eigen kracht en nu gewoon een steuntje in de rug. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sharona1986 Geplaatst 23 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden