Opdefles Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Vier weken en twee dagen zonder alcohol. Op de meeste dagen is het goed te doen, maar soms..... Na een dag hard werken geen cooldownslokje (nou ja...flesje). Gelukkig weet ik nog goed hoe wisselend de dagen waren toen ik stopte met roken. Soms wilde ik naar de snackbar kruipen, maar iets zorgde ervoor dat ik het niet deed. Zo gaat het totnutoe ook. Heb het filmpje van Els Noorlander gekeken. Heel inzichtgevend. Een aanrader! n. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Welkom hier! Je bent al een heel eind met vier weken en twee dagen, elke dag is er één! En als je kan stoppen met roken, kan je dit ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 welkom nadefles opdesap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 september 2017 Rapport Share Geplaatst 20 september 2017 Welkom! En compliment voor je vier weken en twee dagen. Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden