fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Heeeeel fijn te lezen dat je je zo goed voelt op t moment @Mai. Je bent een bijzonder, beetje vreemd, iemand Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 2 uur geleden zei Lars: In al die tijd is er nog nooit iemand geweest die mijn drank probleem erkent ondanks dat ik veel verteld heb Al 'die anderen' hoeven het ook niet te snappen: jij moet het snappen. Er komt je niemand redden, dat is iets wat je helemaal zelf moet doen. Maar je hoeft het niet alleen te doen. (AA) kruidenthee67 en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 2 uur geleden zei Sheila: Ben je er wel achter waardoor dat komt? Wat is er na die paar weken dan hetgene dat jou triggert? Dat is volstrekt onbelangrijk als je weet waar de oplossing ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 @Lars je moet echt gaan ingrijpen! Verwijzing voor verslavingszorg lijkt me handig @Borvan harte oma Droog, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 1 uur geleden zei Herstel: Slaap lekker allen. Droge avond, maar was pittig. Ik ga wat lezen en met mok warme melk mijn mandje in. Was een erg zware, verdrietige dag. Morgen weer een nieuwe dag. Hi Herstel, wat was er dan zo verdrietig dat je het niet kan delen met ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ik meld me helemaal Happinez af voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 (bewerkt) Ook droog en vroeg naar bed. Morgen ochtend kleinzoon oppikken om 07:30. Beetje oppas spelen en dan naar voetbal brengen. En nadien feestje bespreken voor mijn moedertje dat 90 wordt. En morgen maand droog (15/08 was laatste drink dag), zonder antabuse of andere middelen. Alleen maar dank zij jullie, mijn AA groepje en begeleidend psychiater. Hopelijk de eerste maand van velen. Lars, herpak jezelf en er tegen aan, vanaf morgen mee op het dagpact en op moeilijke momenten afleiding zoeken, hier op het forum. 15 september 2017 bewerkt door Muffin1956 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei jowan: Al 'die anderen' hoeven het ook niet te snappen: jij moet het snappen. Er komt je niemand redden, dat is iets wat je helemaal zelf moet doen. Maar je hoeft het niet alleen te doen. (AA) Eens! Enige "kant-tekening" Je moet het wel alleen doen Vertrouwen is mooi, erg waardevol En steun is mooi meegenomen Vertrouwen in jezelf is het meest essentieële Het enige wat er uiteindelijk toe doet Ook als je denkt dat het laatste greintje verloren is gegaan Je "ankertje" noem ik dat Dat wat je denkt niet te zien en wat er altijd is Dat kun je alleen diep weten Dat weet je En dat herken je soms in "anderen" (Maar dat hoef ik jou niet te vertellen) 15 september 2017 bewerkt door Mai kruidenthee67 en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 (bewerkt) Grappige hierbij wel is, dat ik in heul die "diepte" evenveel jaren die tas met hardloopkleren heb meegezeuld Tot aan in Belgie toe Wetend, heel diep Het komt goed (en ze zag dat het goed was/is) Als vaste grond onder je voeten 15 september 2017 bewerkt door Mai Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Amen en de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden