Spring naar bijdragen

Vrijdag, 15 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bor:

Ik kom even vertellen dat mijn kleinzoon een half uur geleden is geboren.

Proficiat Bor, is dat de eerste of zijn er al meer? Ik heb er al een stuk of 9 (3 jongens en 6 meisjes waaronder een tweeling van minder dan een jaar ...).

Spijtig genoeg zie ik ze, door omstandigheden, niet dikwijls genoeg. Maar heb een goeie relatie met mijn beide dochters van 33 en 35 jaar oud en mijn 2 stiefzonen van 22 en 24. Wat dat betreft heb ik alle geluk van de wereld. Reden genoeg om nuchter te blijven, niet dan?

bewerkt door Muffin1956
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

Zo dat is bijna een voetbalelftal Muffin mooi man 

De meeste zijn inderdaad al op voetbal. Ben woensdag even naar de trainingen gaan kijken, spelen gelukkig allemaal in hetzelfde clubje. En dat viel het mij op dat er haast meer meisjes dan jongens zijn die voetbal spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Dit is m"n 7de kleinkind.

Waarvan 5 biologisch en 2 stief- kleinkinderen.
3 biologische kleinkinderen zie ik niet meer omdat m"n relatie met m"n oudste dochter niet zo goed is.

Ach Bor, ook dat komt weer terug in orde. Ooit ziet je dochter wel in dat ze maar 1 moeder heeft ....

Mijn moedertje wordt op 04/10 90 jaar, kom ik speciaal voor op en neer vanuit Panama en morgen ga ik een verrassingsfeestje vastleggen voor de ganse familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Herstel:

Een erg verdrietige dag, maar ik eet nu een gebakken visje van de viswinkel uit de buurt. Even mijzelf verwennen. Komt goed. Accepteren wat ik niet kan veranderen. 

Tja. Ik leer. 

Je bent op de goede weg !! Maar ook Fleurtje heeft ook en punt natuurlijk, de kracht en de moed vinden om de dingen te veranderen die je kan veranderen maar het meest belangrijk: de wijsheid vinden om het verschil te zien. En met dat laatste heb ik de meeste problemen.

Verwen jezelf met het visje en gooi er dan nog een dessertje boven op met een kopje lekkere thee !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

Hey muffin, waar zit jij vandaag? Belgica?

Yes, zondag naar panama, dan dinsdag tot donderdag Bogota en maandag 25/09 terug naar België tot 13/10. Maar België is groot woord, tussendoor nog wel even dagje Zweden en ook naar Napoli voor een dagje. Heb in mijn leven al meer in vliegtuigstoelen gezeten dan in mijn eigen sofa. De lol is er al lang af ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lars:

Heb je dan niet het gevoel dat je nergens thuis bent Muffin 

Dat is idd het probleem. Als ik hier ben denk ik, tja in Panama is het eigenlijk beter. Ben ik daar heb ik weer heimwee naar vrouw, kinderen en kleinkinderen. Maar ik probeer nu vooral te relativeren, heb een facetime verhouding met mijn familie. Het is niet anders, ben al blij met al die moderne communicatiemiddelen anders was het gewoon niet haalbaar. Zit soms een uur met mijn vrouw te kletsen net of we zitten naast elkaar. Het vervelende is de 7 uur tijdsverschil. Maar zij is een nachtmens en dat maakt het iets makkelijker. Maar het blijft wel een beetje apart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lars:

Ha Fleurtje alles kits? 

Hey jij! Heb nog aan jou.gedacht deze week. Je gaat goed opa! 

Ja hoor. Was druk deze week. Veel impulsen en veranderingen. Dingen/mensen die er niet (meer) zijn.  Ik reageer daar soms in uitersten op. Ik kan dan heel hyper worden, soms heel assertief naar anderen.  Op een bepaald moment gaat de wind dan weer liggen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...