jowan Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 3 uur geleden zei kruidenthee67: Net een klusje afgerond waar ik al een week tegenaan hik...uurtje werk en klaar. Pfff....onthouden als ik weer eens uitstel...meer last van de week vooraf dan het klusje zelf. En nu is er weer ruimte voor beweging Ga iets leuks doen. Zo ontzettend herkenbaar, aanhikken tegen, of actief uitstellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Hier een boswandeling gemaakt met een aantal medebewoners. Nu rustig in tehuis weltevree zo nog koffie drinken. Morgen weer naar de dagbesteding en morgenmiddag komt de ergo therapeut. Meld me straks wel droog af vind het nog te vroeg niet dat ik nog drinken ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 jowan, wat een mooi bericht van je gisteren ! Dank je. hier weer in het ritme na een prachtig weekend met hele leuke mensen. Soms is het leven fijn. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 1 uur geleden zei Sheila: Ik voel wel veel meer rust in jouw berichten Lars. Fijn om te merken. Morgen een druk dagje voor je! Jouw dochter nog te pakken gehad? Ja is gelukt mooi dat het er is. Nog 2 maand ze is wel aan aftellen nu helemaal nu ze weer tante is geworden. Lika fijn dat je een leuk weekend hebt gehad smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Mijn vorderingen? Valt mee hoor maar wel leuk dat ze mijn kamer/huis kan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Lastig om over jezelf te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Droog, slaap lekker allemaal. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Veilig en droog. lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden