Mai Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 Genietelse van je laatste ritjes joop bij volle maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 In "herstel" zeggen ze. Ik zeg dat ook. Maar eigenlijk is daar geen sprake van. Dat kwam bij me na afloop van mijn verhaal wat ik deed vanavond in een kliniek. Herstel lijkt te betekenen dat iets in een oude staat terug komt. Maar in de staat en omstandigheden waar ik weg kom, wil ik nooit meer terug. Dat was geen leven, dat was een levend lijk, op een haar na dood. In die zin geen herstel voor mij dus, dat nooit meer. (Dag voor dag, dan) Herstel in een meer overdrachtelijke zin van terugkeren naar een menswaardig bestaan, naar een leven waar ik de hoogte- en dieptepunten wel baas kan, een leven waar ik wel met mijn emoties probeer om te gaan (wat soms ook wel lukt), een leven wat ik mag delen met andere mensen, bekenden, vrienden, geliefden. Dat is herstel voor mij. Ik mag me droog (en hersteld..) afmelden voor de dagpact, welterusten. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 (bewerkt) Klinkt goed Spirit, mooi! Behalve "zuurverdiend" daar haak ik af 6 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 Rede-luck catchy omschreven Well done, en fijne nacht jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 Ik ga "naar binnen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2017 Rapport Share Geplaatst 6 september 2017 (bewerkt) Alles draait om balans Iedereen is binnen Gekke dingen met lief Die niet bij ons horen Zijn zoon afgewacht Alles te bed Na verwijten Ik ben dat niet Ik kan dat niet 6 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden