Asterix Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 25 minuten geleden zei jopie: Geen schuivende panelen. Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Jopie lieverd even een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 109 euro voor een lichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 verkoop je 10 van de dingen per dag, ben je binnen de kortste keren binnen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Beetje laat, maar extra lang gewerkt en vanavond weer Samen met collega, de hele dag ingedeeld i.pv. 3 zorgmomentjes Onverantwoord om client in dit stadium alleen te laten Zucht..een heel geregel, maar ja, we hebben nu eenmaal met mensen te maken he, dan kan je geen 9 tot 5 mentaliteit hebben nu gelukkig pas weer om 17.00 beginnen, tot 22.00 Ondertussen, maar even lekker mijn was binnen halen en de strijk doen fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Het zal hier weer langzaam moeten losweken We gaan het zien, geen overhaaste conclusies Diep doorvoelen Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Rapi,mooi betrokken mens ben je. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Vrouwen zijn langer boos. Ben jij het al vergeten komn ze er voor de zoveelste keer op terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goede morgen iedereen (nog maar 07:30 hier). Vrijdag avondje stappen met klanten overleefd op alcoholvrij bier, voor de eerste keer in lange tijd. Ook gisteren lekker nuchter gehouden. Vandaag gewoon chillen, beetje fietsen misschien (alhoewel, bij 35 graden pffff) en dan straks koffertje pakken en 2 dagen naar Bogota, klantjes bezoeken. Geluk dat het daar 15 graden minder warm is. Maar we doen sit alles met een nuchtere kop, intussen toch reeds 12 dagen, klinkt niet lang maar het is tch een begin, en zonder antabuse !! iedereen nog een prettige en droge zondag gewenst Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Vrouwen zijn langer boos. Ben jij het al vergeten komn ze er voor de zoveelste keer op terug Daar kan ik biegot over mee spreken, gaat soms 15 jaar terug ..... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) En tot in de detail, datum, uur en tijd dat ik mijn "misdaad" begaan heb 27 augustus 2017 bewerkt door Muffin1956 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 19 minuten geleden zei Muffin1956: En tot in de detail, datum, uur en tijd dat ik mijn "misdaad" begaan heb Is dat zo Muffin ?Ha,ha trouwens, je bent een kei Dag 12 alweer, en dat zo ver van huis ! Echt, harstikke goed man ! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Effe nog @jopie. En dan lekker genieten van je vakantietje. Toppie! ik ga koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Lekker Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 3 uur geleden zei rapilos: Is dat zo Muffin ?Ha,ha trouwens, je bent een kei Dag 12 alweer, en dat zo ver van huis ! Echt, harstikke goed man ! Thanks Rapi, het lukt me hier beter dan in België, vermijd in principe alle verleidingen wat hier makkelijk kan, het is hier trouwens heel normaal om geen alcohol te drinken, heeft te maken met de temperatuur veronderstel ik. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Mooi Muffin , je doet het zo goed. Respect. Ik zit er ff doorheen door de " minder prettige " onderburen . Ja ik trek mjn plan. Op tijd wandelen met het hondje, goede kop thee. En te bed. Evt met zomergasten aan. Dat vind ik mooi,. En geen spanningen toelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Geen spanningen toelaten is soms makkelijker gezegd dan gedaan ... Heb net gezien dat ik een kemel geschoten heb, een email met een berekening gestuurd naar een collega met verkeerde persoon in cc. Zou niet zo erg zijn, ware het niet dat die persoon een ex-collega is die voor de concurrentie werkt.Tracht nu het bericht te "recallen" maar krijg tot nu toe geen bevestiging. En dat brengt, of je nu wil of niet, toch wat spanning met zich mee. Maar ja, wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten is het niet? Morgen trachten een vriendje te vinden bij de ex-collega´s die het mailtje wil deleten, al geluk is de persoon in kwestie met vakantie tot 07/09. Wat ben ik soms toch een ongelooflijke oen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Hopelijk lukt het Muffin. Herstel spanningen zal je altijd en overal tegen komen. De kunst is hoe je ermee om gaat. Als ik spanningen heb vlucht ik in de drank en dat moet je niet willen dan moet je een manier vinden om er beter en anders mee om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 15 minuten geleden zei Lars: Hopelijk lukt het Muffin. Herstel spanningen zal je altijd en overal tegen komen. De kunst is hoe je ermee om gaat. Als ik spanningen heb vlucht ik in de drank en dat moet je niet willen dan moet je een manier vinden om er beter en anders mee om te gaan Drank gaat in dit geval idd ook niks oplossen, integendeel. Hopelijk krijg ik spoedig bericht dat de email herroepen is, indien niet moeten we over naar plan B, spion vinden in de andere organisatie .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ik bedoelde herstel maar geld natuurlijk ook voor muffin en voor iedereen en voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Wat een rust hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedeavond!! Wat zonnig en ik ben aan het inoefenen voor mijn herexamen.. ik moet een presentatie geven en ga het hebben over jongeren en alcohol :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 spannend Berlioz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Over de gevaren neem ik aan? Je kan wel uit ervaring spreken dan. Ja idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden