Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dank je Lars, alleen snap ik niet goed welk advies, of bedoel je het in zijn algemeen? ik kreeg vandaag advies voor medicatie en later nog eens bellen. Medicatie heeft de gigapijn doen zakken. Nog wel akelig maar behapbaar. Wel moet ik direct de huisartsenpost waarschuwen als het weer verergert. Veel op bed gelegen. Dit begon gisteravond al, vandaar ook contact met sensoor gezocht. Tuurlijk is het ook een reactie op de pittige diagnose die een paar dagen geleden kreeg. Die maakt angstig, evenals deze hartklachten dat doen. Daarbij de burnout die maakt dat ik uiteraard niet lekker stabiel ben. Ik heb mij een aantal reacties erg aangetrokken. Vooral de nogal pittige pb's met invullingen die niet kloppen en oordelen. Ik hoop dat de afzenders begrijpen dat ik daar niet op antwoord. Dat is niet goed voor mij. Ik sta droog , heb de boodschappen geregeld via internet en hoop morgen ( dan wel met de regiotaxi) wel de brijdergroep te kunnen doen. Eerst verder bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Het advies om uit de reacties te halen wat voor jou helpend is. Het ging wel suikertje beetje confronterend en frustrerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dank je Lars, de goede dingen zal ik er zeker uit halen en de niet helpende dingen meer naast me neer leren leggen. Pittige dag geweest voor jou Lars, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ah, Herstel, je bent er weer/nog... Ik vond je vanmorgen nogal laconiek omgaan met je mededeling dat je giga hartklachten had.. beetje rust, een paracetamolletje. Vandaar mijn reactie. Je zult zélf ongetwijfeld weten tot hoever je kunt gaan, hoe ernstig je klachten zijn, maar voor mij als 'leek' kwam het beangstigend over. Dat er zo'n gedoe achteraankwam had ik niet voorzien en was ook niet mijn bedoeling. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt en wens je succes met je herstel, in alle opzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Net een kraan in de garage vervangen.. niet goed. Emmer eronder om het druppelen op te vangen en morgen nog eens proberen. Jammer dat de Gamma niet om de hoek zit... gedoe wordt het zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dat is heel aardig van jou Kohtje. Nou het was verre van laconiek, eerder paniek. En vooral veel angst. De hele nacht was t afschuwelijk. Zo zie je maar hoe geschreven tekst anders kan overkomen, dan ik het bedoelde. Ik zocht juist even erg steun op het forum. Wist het waarachtig niet meer. dank je wel voor je lieve bericht. Blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Lekkage is altijd heel vervelend. Ik hoop dat het gauw verholpen is. Ik reageerde dus op het eerste berichtje van net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Koh rubber ringetje kaduc? Herstel heb je vandaag kunnen rusten? Zo ja, merk je dan dat de pijn wat minder wordt? Er zijn dingetjes (weet niet precies hoe ze heten) die je om je nek kunt hangen en gebeurd er iets kun je op b.v.bed, bellen. Is dat niet iets voor jou? Ja je hart daar draait alles om hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Raar gevoel. Ik denk steeds dat de dag nog moet beginnen... Herstel, gelukkig dat het weer wat beter gaat. Ik vind het heel eng klinken. Lars, ging dus wel? Gelukkig maar. Suikertje, wat goed van je dat je huisarts hebt gebeld. Ik ga maar even wennen aan het feit dat het al zo laat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 @bolletje, Ik ga inderdaad kijken of ik toch een alarmering kan aanvragen, Maar dat kon tot nu toe niet hier indeze woonplaats. en ja grotendeels op bed gelegen zoals ik eerder schreef, nu heel pianissimo op de bank en makkelijk eten. @Lika, het IS ook heel eng en beangstigend , zeker als je alleen woont. Vandaar mijn reactie vanmorgen vroeg na een belabberde nacht ( jaja ik zeg het netjes, want ik wil niet nog een keer een strafpunt). @Suikertje, sterkte. Ik ben er effe weer een beetje. Pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Zo'n alarmbelletje geeft een hoop rust Herstel en inderdaad het alleen wonen kan in zo'n omstandigheid veel onzekerheid geven. Hoop dat je het kunt krijgen. 14 augustus 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik zit te proberen de dagpact te doen. Gaat ff niet maar hierbij. Ik doe meeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 4 uur geleden zei spirit: Dagpact: Mootje Lars jowan Nicky Kohtje Mark Bor Spirit Herstel op jouw verzoek dan maar Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dank je wel @Suikertje, dat voelt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ddank voor julle berichtjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 1 uur geleden zei bolletje: Koh rubber ringetje kaduc? Nee bolletje, 't is de muurplaat. De oude kraan zat gewoon met het tuitje naar beneden, zoals het hoort, de nieuwe kraan komt met het tuitje schuin naar boven te zitten... op z'n minst niet handig te noemen. Ik vermoed dat die oude muurplaat zo oud is dat er ander schroefdraad inzit, althans anders getapt is. Nog geprobeerd met teflontape de boel een beetje op te vullen en minder strak aan te draaien, maar dat werkt niet afdoende. Morgen dus een andere muurplaat halen, met knelkoppeling, dan hoeft er niet gesoldeerd te worden. Maar zoals ik al zei, de gamma zit niet om de hoek, dus het wordt gedoe alleen maar door het heen en weer rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Succes man,ik ga n og ff plat. Tis niet anders. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Oké Koh. Zo Bol gaat bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ja, " beetje " hartpijn in de hartstrerk is het dus echt niet. Ik heb een hartkwaal. Hondje en ik doen pianissimo. Ik heb een soort strippenkaart op de ambu gehad en dat willen we niet he? Ik hoop dit jaar60 te mogen worden. In betere gezondheid. Oke?daar bid ik voor. Nu pact, en alvast droge afmelding , en straaks na pianissimo hopelijk kans zien hondekind uit te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dit was geen reactie op jou fruitvlieg. Maar wat er speelt. Ja een drankprobleem. Na drie keer kanker, chemo's bestralingen etc. Geen excuus maar juist goed willen leven. Juist nu. Dus drank.. No way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) En nee, geen bipolaire stoornis, geen alzheimer, geen moeilijk opvoedbare kindren, etc etc, wel veel doorgemaakt. En heel veel verdriet. En ja alleen, en ja pittig, ik heb me nergens op laten testen want weet een beetje door laatste baan. Ik kom hier enkel en alleen vanwege het alcoholprobleem, en ja dan meld ik de hartproblematiek omdat dat hand in hand gaat qua angst. Groetjes. Ik noem me hier niet voor niets Herstel. Dat wil ik namelijk. En ik wens het alcoholprobleem te overwinnen. En daar werk ik berehard voor en aan. Zonder die ziektes als smoes te noemen, maar wel te benoemen hoe moeilijk het daarom is. Ieder goed avond. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Helemaal droog zit wel weer met vriend en ouders voor enkele dagen .. en die mensen drinken veel. Echter samen drinken zegt me niets enkel als ik alleen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Lieve mensen, groet en heb een droge avond. Doe ik t ook. Met veel moeite rondje hondje en dan warme melk en hopelijk een tikkie slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik heb wél een probleem met mijn lever "Gelukkig" niet door de drank. Maar ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik meld me ook droog af voor vandaag. Fijne avond nog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden