Spring naar bijdragen

Vrijdag, 11 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal:sun:

Hier goed geslapen. Was kapot. Moet van mijn psych. weg van de dagopvang en daar buiten vrijw. werk zoeken. Ik wil dat niet ik wil daar blijven. Het is daar zo fijn en ik voel me daar zo thuis. Maar de druk is groot omdat hij best wel dwingend is. En hij heeft hier eigenlijk niets over te zeggen. Dus moet ik maar eens kijken of ik daar straks tegenin durf te gaan. Ben verdorie geen kind meer. Moet wel zorgen dat ik beleefd blijf. Is al een keer gebeurd dat hij bijna de behandeling staakte omdat ik vreselijk was uitgevallen.:blush: Gisteren tel. gehad van de Zonnebloem voor vrijwilligerswerk.

Hi Bolletje, en wat houdt dat vrijwilligerswerk dan wel in? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier alweer een paar uurtjes gewerkt

Nu heerlijk aan de koffie
Heb ik wel verdiend vind ik zelf :)

Bol, 

Ik denk ook dat de psyg. vind dat je uit je veilige comfortzone moet stappen, maar weet niet zeker natuurlijk

Inderdaad, vragen de volgende keer
Wie weet wat een leuk werk de zonnebloem voor je in petto heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Komt ie. Kogel door de kerk. 

Allereerst dank dat ik hier onrustig kon en mocht zijn, zonder consequenties voor mijn reallife. 

2 maanden geleden heb ik mijn contract uitgebreid naar 40 uur. Strategische keuze zodat ik volgend jaar meer ruimte heb om een stukje grond  te kopen. Niets mis mee. 1 september zou dat ingaan. 

Wat dat met mij deed Was eigenlijk ongelooflijk. Voelde mijn hele leven als 1 vakantie, ook al werk ik 32 uur, nu leek er een berg voor me te liggen die alleen werken Was.  

Ik zei mezelf het in ieder geval 3 maanden te proberen, gewoon kijken hoe het gaat, maar.....hoewel t nog niet eens begonnen Is. .... t Is te groot, te veel, niet passend, niet ok. Ik kom tot NIETS meer. 

Ik heb het zojuist teruggedraaid. En.... hoewel ook wat verdrietig door t bemerken/realiseren dat meer niet meer gaat...   t Is goed zo. 32 uur met volle atv. Niet meer dan 3,5 dag in de week gemiddeld. 

En ja lars, nu jank ik dus best even. Verdrietig is het oók. Dat mag ook. Maar...... ik kan niet meer dan ik kan, en ik ben de enige die dat goed kan bepalen. 

Dank allen hier. Omdat ik hier kon dwarrelen, hoefde ik in het echt niet te dwarrelen met weer te herstellen gevolgen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik begon te huilen na het besluit (breken?) is inderdaad een goed teken en lucht op.

Betrouwbaarder dan welke rationele argumentatie ook. 

Het ís goed zo. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig hoe verschillend we zijn en lezen.

Bol; ik lees juist bezorgd zijn bij je psych en misschien ziet hij neutraler dan jij dat je daar toch over je eigen grenzen gaat, juist door je grote betrokkenheid?
Het lijkt dus alsof hij je iets afpakt, maar misschien blijkt het je uiteindelijk rust te geven om echt meer te herstellen, en dan wie weet, kun je vragen of je in een later stadium misschien daar wel weer terecht kan. Dat je er meer dan welkom zult blijven is welhaast zeker. Sterkte met je voldende stap(pen) meis:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei fleurtje:

Voor ik t vergeet....

KEIGOED GEDAAN GISTEREN @Muffin1956! Dat is ene om trots op te zijn :rose: :rose: :rose:

Thanks Fleurtje, en vandaag gaan we er weer voor.

@Jopie, goe gedaan. Er is niks belangrijker dan je gezondheid, dat is je eerste en beste vriend. En de rest volgt wel vanzelf, maak je geen zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fruitvlieg:

Jopie,
Het nadeel van een verleden kan zijn dat je bang word voor de toekomst. Maar plaats dit niet onder de noemer niet kunnen. Iedereen kan meer werken, verstand op 0 en gaan. Maar je kiest er voor om je verstand niet op 0 te zetten en af te gaan op je gevoel. Een mooie combinatie voor goede beslissingen. En de beslissing is voor dit moment, wie weet wat de toekomst nog meer brengt.

Zoals ik reeds een paar x gezegd heb: vandaag is de toekomst van gisteren en die ziet er nu beter uit dan wat ik gisteren verwacht had.

1 van mijn problemen was (is) dat ik steeds met de toekomst bezig ben (en dan vooral met de onzekerheid ervan), maar ik probeer de "toekomstgedachten" die automatisch uit het onderbewustzijn komen, op tijd te "catchen" en direct te counteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijnvoor je jopie. Ik ben helaas vanwege mijn lichamelijke gezondheid afgekeurd. Ik had erg leuk werk maar dat gaat niet meer. Geniet van de goede beslissing .zo blijft werken leuk, zo blijft leven leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets zo.leuk als lachen met jezelf ;)

Kom net van de winkel, boodschappentas aan t stuur van de fiets. Zwaar geladen dus rustig aan al kauwend op mijne tuttefrut (kauwgom). Onderweg heel wat politie want ze zijn zich hier aan t klaarmaken voor t jaarmarktweekend. Geen smaak meer in de kauwgom...nu, voor alle duidelijkheid, ik gooi nooit een papiertje of kauwgom op de grond! Ik ben daar ook heel streng op naar dochter. Maaaar deze keer dacht ik verrek! Ff rondkijken of niemand t ziet en heel vlug uitspuwen!! Schiet ik die toch gewoon in mijn boodschappentas zekers :D 

Ik kan ni stout zijn volgens mij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei fleurtje:

Niets zo.leuk als lachen met jezelf ;)

Kom net van de winkel, boodschappentas aan t stuur van de fiets. Zwaar geladen dus rustig aan al kauwend op mijne tuttefrut (kauwgom). Onderweg heel wat politie want ze zijn zich hier aan t klaarmaken voor t jaarmarktweekend. Geen smaak meer in de kauwgom...nu, voor alle duidelijkheid, ik gooi nooit een papiertje of kauwgom op de grond! Ik ben daar ook heel streng op naar dochter. Maaaar deze keer dacht ik verrek! Ff rondkijken of niemand t ziet en heel vlug uitspuwen!! Schiet ik die toch gewoon in mijn boodschappentas zekers :D 

Ik kan ni stout zijn volgens mij 

hmmmm, ni stout zijn, klinkt saai ....

en tuttefrut klint heeeeeel Belgisch, gaan de meeste Hollanders ni begrijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...