Tinto Geplaatst 28 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Sluit me bij je aan lika slaap allen lekker welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 6 uur geleden zei fleurtje: Ik kreeg net slecht nieuws. Collega's probeerde me al een paar keer te bellen maar ik had het niet gehoord. Ik zag het een uurtje geleden en belde terug. Collega die bij ons op de vloer zit heeft vannacht zelfmoord gepleegd. Hij was al een tijdje in ziekteverlof. Ik had ook niet zo veel contact met hem omdat hij heel op zichzelf was maar we hadden wel niet zo lang voor hij in ziekte ging hard moeten lachen om iets heel stom dat ik dan weer zei. Ik heb me een paar keer afgevraagd waarom ie zo lang wegbleef maar er verder niet over doorgevraagd. Nu denk ik dat ie vast niet echt lachte toen. Dat ie droevig moet zijn geweest vanbinnen. Hij was 31 jaar. Vandaag is zijn verjaardag. Ik vind het verschrikkelijk triest dat ie zich zo alleen voelde. Dat moet wel haast. Te denken dat we misschien elke dag wel iemand tegenkomen die zich zo voelt en waar we gewoon voorbij lopen. Wat een afschuwelijk bericht Fleurtje... Dat iemand zich zo naar voelt dat er nog maar 1 oplossing lijkt..... Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 So, much ado about nothing, Gaat nooit om jou,Belle Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Sterkte Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2017 Heerlijk dag, mooie duik, fijne gesprekken en leuke avond uit met de kinderen. Droog! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2017 Bedankt voor jullie reacties. Gisteren de reflex om sigaretten te halen maar niet aan toe gegeven. T worden rustige dagen smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2017 58 minuten geleden zei fleurtje: Bedankt voor jullie reacties. Gisteren de reflex om sigaretten te halen maar niet aan toe gegeven. T worden rustige dagen Wat goed van je dat je geen rookwaren hebt gekocht! top Fleur!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden